hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان در کبودرآهنگ

همدان| برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان در کبودرآهنگ

 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان را به‌صورت کارگاهی در شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دراین‌باره گفت: ایجاد فضایی سالم و سازنده برای شناسایی توانمندی و خلاقیت هنرمندان، ایجاد بستری مناسب برای رشد و شناخت استعدادها، ارتقاء انگیزه و حس خلاقیت در حوزه‌های هنری، ایجاد فضایی هنری برای ارتباط نزدیک هنرمندان جوان استان با اساتید پیشکسوت و تبادل اندیشه‌ها و فراهم ساختن زمینه مناسب برای رقابتی سازنده در راستای ارتقاء کیفی آثار هنری ازجمله اهداف این جشنواره است.

فاضل عبادی بخش‌های مختلف این جشنواره را معرفی کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های گرافیک ( طراحی پوستر)، نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور، طراحی و حجم (گل و سفال) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. وی اظهار کرد: نگاه هنرمندان به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»، نماز، دفاع مقدس، امربه‌معروف، ترویج فرهنگ صلح و بشردوستی، صرفه‌جویی، سبک زندگی و حقوق شهروندی در اولویت ستاد برگزاری جشنواره است. عبادی با تأکید بر اینکه هنرمندان ١٨ تا ٤٠ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار در قالب لوح فشرده پنجم مردادماه است و این جشنواره ٢٢ و ٢٣ مردادماه برگزار خواهد شد. وی افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ٢٠-٣٢٥١٢١١٨ داخلی ١٢٧ تماس حاصل نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد