hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قم برگزار شد

قم| همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قم برگزار شد

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) با مشارکت شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش رویداد ایران، همزمان با ایام موفور السرور ماه ربیع‌الاول و به مناسبت سالروز آغاز امامت صاحب‌الزمان مهدی موعود (عج) همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور گسترده شهروندان و علاقه‌مندان این رشته ورزشی در شهر قم برگزار شد.

این همایش به همت خادمان شهر کریمه اهل بیت(س) در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، صبح روز جمعه از میدان توحید در منطقه ۲ شهرداری قم آغاز و در ادامه با عبور از میدان شهید امینی بیات و میدان نبوت، در ایستگاه پایانی در جوار امامزاده سید معصوم به اتمام رسید.

مراسم پایانی و اهداء جوایز این همایش نیز با حضور مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم و برخی از مدیران و مسئولین استانی و شهری برگزار و به شرکت‌کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

همایش دوچرخه‌سواری از نخستین ویژه‌برنامه‌های شهرداری قم در جهت بزرگداشت و معرفی سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شهر قم به عنوان “روز قم” بود که با حضور کم‌نظیر علاقه‌مندان به ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان در منطقه ۲ شهرداری قم برگزار گردید.

هیئت دوچرخه‌سواری استان قم، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز استان قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و برخی دیگر از دستگاه‌ها، نهادها و مجموعه‌های فرهنگی ورزشی استان در کنار سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم نیز از دیگر مشارکت‌کنندگان در اجرای این همایش بودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد