hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| حوادث جاده ای قم 8 فوتی و مجروح برجای گذاشت

قم| حوادث جاده ای قم 8 فوتی و مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: حوادث جاده ای قم دو فوتی و 6 مجروح برجای گذاشت.


مهدی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران، با اشاره به وقوع دو تصادف همزمان در محور سلفچگان-ساوه و جاده قم –گرمسار اظهار کرد: این حوادث که ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقوع پیوست دو فوتی و 6 مجروح برجای گذاشت.

وی با تبیین حادثه محور سلفچگان-ساوه تصریح کرد: در پی برخورد شدید یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پراید؛ یک آقا حدود 35 ساله فوت کرد و چهار نفر نیز مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به اقدامات اورژانس 115 بیان کرد: پس از وقوع این حادثه به سرعت چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 برای انتقال مجروحان به محل حادثه برای امداد رسانی اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور تیم درمانی اورژانس 115 به محل حادثه مجروحان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

فراهانی با اشاره به حال وخیم یکی از مجروحان این حادثه گفت: این مجروح همراه با عملیات احیای قلبی-ریوی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی، حادثه دوم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این حادثه که در جاده قم -گرمسار رخ داد به دلیل واژگونی خودروی وانت منجر به فوت دردم خانمی حدود ۳۵ ساله(مادرخانواده)و مجروح شدن دونفر دیگر از سرنشینان خودرو(پدر وکودک خردسال) شد

.


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه نیز به سرعت یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند. 

وی با اشاره به تعطیلات آخر هفته بیان کرد: باتوجه به تعطیلات اخراین هفته شلوغی وازدحام نسبتا بالایی درسطح شهر وجاده را شاهد هستیم و همچنین درجاده های اصلی استان و مبادی ورودی وخروجی نیز چنین مسئله ای حاکم است که انتظار می رود رانندگان محترم نسبت به رعایت مقررات بیش از پیش اهتمام ورزیده واستراحت کافی درطول زمان رانندگی داشته باشند.

فراهانی از مردم در خواست کرد: درحوادثی که قطعا مشخص شد مجروح دارد با اورژانس 115 تماس گرفته و نسبت به ارائه آدرس دقیق وصحیح با حفظ خونسردی وگوش دادن به توصیه های کارشناسان 115 اقدام کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد