hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| شکایت قمی ها به دادستان قم از ابراهیم فیاض جامعه شناس هتاک

قم| شکایت قمی ها به دادستان قم از ابراهیم فیاض جامعه شناس هتاک

جمعی از مردم قم در نامه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان قم از ابراهیم فیاض به دلیل توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نسبت به قم شکایت کردند.
به گزارش رویداد ایران- در این نامه خطاب به حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان قم آمده است: با سلام و تحیت به استحضار می‌رساند در تاریخ 14 آبان ماه سایت خبری-تحلیلی «آزادی»، مصاحبه ای با آقای ابراهیم فیاض نموده که متضمن توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب است.
  در ادامه این نامه افزوده شده است: در این گفت‌وگو آقای ابراهیم فیاض که با بررسی، شذوذات و انحرافات فکری وی قابل مشاهده می‌باشد قطع نظر از این‌که به مرحوم مصطفوی -پدرزن امام راحل عظیم الشان- مطلب خلاف واقعی را نسبت داده، همه‌ علماء، طلاب و مردان قمی را با این عبارت مورد افترا قرار داده است که:
 همین آقایان با صیغه‌هایی که در قم کردند این شهر را پر از فاحشه کردند!
 «... همان‌طور که گفتم فاحشه‌های قم حاصل صیغه‌های خیلی از آقایان است!»
 در این عبارات هیچ‌گونه تبیینی برای «...خیلی از آقایان» وجود ندارد، در نتیجه موضوع آن همه‌ی مردان قمی است و هر فرد قمی می‌تواند از وی شاکی باشد.
 در جای دیگری می‌گوید: «... امروز می‌بینیم که ردیف چهارتا چهارتا کنار خیابان‌های قم می‌ایستند، آن هم با حجاب کامل! چند شب قبل ماشین خود من در قم خراب شد و دیدم که فاحشه با چادر و مقنعه و حجاب کامل به ماشین چسبیده بود!»
  در بخش دیگری از این نامه اضافه شده است: اولا: ذکر حجاب کامل گویای لایه‌ فکری دشمنی با حجاب کامل است که به این نحو می‌گوید یعنی بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها سالم اند و فقط در قم محجبه‌ها فاحشه‌اند.
 ثانیا: ذکر "چهارتا چهارتا" معنای کثرت می‌دهد یعنی در قم تعداد این افراد کثیر است. دراین رابطه هیچ‌گونه مدرک و سندی که مثبت این ادعا باشد وجود ندارد و آماری در دسترس نیست.
 ثالثا: ایشان از کجا پی به فاحشه بودن آن خانم‌ها برده است؟! چون در گفت‌وگوی خود برای فاحشه بودن آن‌ها دلیلی ارایه نکرده است.
 در این نامه یادآور شده است: آقای ابراهیم فیاض با نسبت صریح دادن امر فاحشگی به زنان محجبه‌ قمی بدون مقید و محدود کردن موضوع مرتکب موضوع ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی شده و چون در این گفت‌وگو بدون رساندن هدفی فقط به فاحشگی زنان ناشی از عملکرد آقایان در قم اشاره نموده، لذا قصد اضرار به مردم عفیف و شهیدپرور قم با اظهارات کذب و خلاف ‌حقیقت داشته که مصداق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی است.
در پایان این نامه خاطرنشان شده است: در پایان به علت تشویش اذهان عمومی و ناامن کردن فضای ذهنی مومنین ایران نسبت به مردم شریف قم، برای نامبرده تقاضای اشد مجازات را دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد