hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ضرورت بهره بردن از ابزارهای هنر برای معرفی حضرت فاطمه معصومه (س)

ضرورت بهره بردن از ابزارهای هنر برای معرفی حضرت فاطمه معصومه (س)

یکی از کارگردانان برجسته سینمای ایران گفت: استفاده از ابزارهای هنر به ویژه سینما برای معرفی حضرت فاطمه معصومه (س) امری ضروری است.
به گزارش رویداد ایران-ابراهیم حاتمی‌کیا در دیدار با معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از انتخاب این حرم مطهر به عنوان لوکیشن فیلم جدید خود با نام «خروج» خبر داد و اظهار کرد:استفاده از ابزارهای هنر به ویژه سینما برای معرفی حضرت فاطمه معصومه (س) امری ضروری است.

این کارگردان برجسته سینمای ایران، با بیان اینکه افتخار می‌کنم که خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها هستم، گفت: امیدوارم بیش از توان خود بتوانم برای معرفی بانوی کرامت تلاش کنم.

لازم به ذکر است ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان و جمعی دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «خروج»روز گذشته به شهر مقدس قم سفر و مضجع شریف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) را زیارت کردناین افراد برای انتخاب صحنه مورد نظر خود در یکی از سکانس‌های فیلم سینمایی خروج با حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

خاطرنشان می‌شود: ضبط فیلم سینمایی «خروج» به عنوان بیستمین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از دو ماه گذشته در گچساران آغاز شده و اکنون ادامه مراحل فیلم‌برداری این فیلم به شهر مقدس قم و حرم مطهر بانوی کرامت رسیده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد