hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| استفاده از ظرفیت جهانی بارگاه امام رضا(ع) برای نشر معارف دینی

قم| استفاده از ظرفیت جهانی بارگاه امام رضا(ع) برای نشر معارف دینی

یکی از مراجع تقلید گفت: باید از ظرفیت جهانی بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در مسیر احیا و نشر معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام استفاده کرد.
به گزارش رویداد ایران- آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر و تشکّر از فعالیت‌های انجام شده در آستان امام رضا(ع) اظهار کرد: مقام خدمتگزاری به آستان مقدّس حضرت امام رضا(ع) افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است و باید شاکر این نعمت عظمی باشید و شکر آن این است که بتوانید تمام سعی و تلاش خود را در احیای امر اهل بیت علیهم السلام به کار بگیرید و به زائران آن حرم ملکوتی به بهترین نحو خدمت‌ کنید.
  وی در بخشی از بیانات خود، با اشاره به جایگاه معنوی مشهد مقدس بیان کرد: مشهد، پایگاه بزرگ امامت و ولایت است. حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) مورد احترام همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان است.
  این مرجع تقلید تصریح کرد: هر زائری که وارد آنجا می شود، باید بتواند از فضای معنوی آن حریم امن الهی استفاده کرده و معنویت ومعارف والای رضوی را سوغاتی ببرد. باید از ظرفیت جهانی این بارگاه ملکوتی، در جهت احیا و نشر معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام استفاده کنیم.
  وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نسبت به مسائل دینی و فرهنگی شهر مقدس مشهد اهتمام جدی داشته باشید تا بتوانید فضای این شهر مقدّس را آکنده از معنویت و نورانیت معارف رضوی کنید و مسؤولیت امر به معروف و نهی از منکر را که بر عهده همه ماست به بهترین شکل انجام دهید.
  آیت الله صافی گلپایگانی یادآور شد: نسبت به زائرانی که وضعیت مادّی خوبی ندارند و تسهیل در امر آنها، توجّه بیشتری داشته باشید که مورد رضایت آن حضرت خواهد بود.
  وی، ضمن مسألت توفیقات روزافزون برای حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: در آنچه ما شنیدیم و دیدیم، بحمدالله تعالی موفق بودید و ان‌شاء الله روزبه روز بر توفیقات شما افزوده شود و عنایات حضرت ولی عصر(عج) شامل حال شما و همه خدمتگزاران شریف آستان حضرت ثامن الائمه علیهم‌السلام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد