hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > سلطانی: فعلا تصمیم قطعی برای ساخت «ستایش ۴» نداریم

سلطانی: فعلا تصمیم قطعی برای ساخت «ستایش ۴» نداریم

کارگردان سریال «ستایش ۳» گفت: سریال «ستایش ۳» در مجموع سکانس‌های سخت بسیاری را در خود گنجانده، سکانس‌های سختی که چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ درونمایه قابل توجه هستند، اما سخت‌ترین سکانس مربوط به ماجرایی طوفانی بود که بار پرتقال «حشمت فردوس» را نابود کرد که در بندرعباس فیلمبرداری شد.
سعید سلطانی کارگردان سریال ستایش سه  پیرامون تولید فصل چهارم مجموعه سریال ستایش گفت: هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر ساخت فصل چهارم ستایش گرفته نشده است، اما امیدوارم چنانچه قرار شد بار دیگر فصل جدیدی از مجموعه سریال ستایش ساخته شود کاری شایسته و ارزشمند را به مخاطب هدیه دهد.


وی در مورد کیفیت تولید مجموعه سریال «ستایش ۳» ابراز کرد: قصه‌ای که در سریال «ستایش ۳» به آن پرداخته شد در حقیقت به سر و سامان مناسبی رسیده بود امیدوارم اگر قرار شد بار دیگر سریال ستایش در فصل ۴ کلید بخورد بتواند هم در آغاز و هم در ادامه موفق عمل کند و پیامی مناسب به مخاطب ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: 
اظهارنظر بازیگر سریال «ستایش» درباره ساخت فصل چهارم
«ستایش» جدید تلخ نیست
مهدی سلوکی: فکر نمی‌کنم ستایش ۴ ساخته شود
توضیحات فریبا نادری درباره علت چاقی‌اش در سریال ستایش + فیلم
شوخی مجری «سلام صبح بخیر» با بازیگر سریال ستایش + فیلم




سلطانی سخت‌ترین سکانس مجموعه سریال «ستایش ۳» را بخش فیلمبرداری در بندرعباس دانست و اظهار کرد: سریال «ستایش ۳» در مجموع سکانس‌های سخت بسیاری را در خود گنجانده، سکانس‌های سختی که چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ درونمایه قابل توجه هستند، اما سخت‌ترین سکانس مربوط به ماجرایی طوفانی بود که بار پرتقال «حشمت فردوس» را نابود کرد که در بندرعباس فیلمبرداری شد.


 وی با اشاره به تعداد زیاد بازیگران مجموعه «ستایش ۳» تصریح کرد: طیف وسیعی از بازیگران پیشکسوت همانند داریوش ارجمند و بازیگران تازه کار در فصل سه سریال ستایش بازی کردند این مهم تنوع و تکثر مناسبی را ایجاد کرد و باعث شد این سریال جزو یکی از سریال‌های پر چهره قرار بگیرد.


سلطانی در مورد میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در سریال «ستایش ۳» بیان کرد: تلاش کردیم تا آنچه را به عنوان هدف تعریف کرده بودیم را اجرایی کنیم در این راستا اقبال عمومی مردم هم نشان داد که سریال «ستایش ۳» توانسته تا حد زیادی به اهداف از پیش تعیین شده همچون مطرح کردن موضوعات اجتماعی یکی از محور‌های در نظر گرفته شده برای سریال «ستایش ۳» بود، این مسائل عموما از دید مردم پنهان مانده بود لذا بیان مشکلات اجتماعی با رویکرد فرهنگ و هنر برای جامعه مفید است، این اولین و اساسی‌ترین مقوله‌ای بود که برای تولید یک مجموعه نمایشی محسوب می‌شود و ما خوشبختانه توانستیم تا حدود زیادی به آن دست یابیم.


وی به استقبال مردمی از سریال «ستایش ۳» اشاره و تاکید کرد: استقبال عمومی از سریال «ستایش ۳» تاکیدی بر موفقیت و توان دست اندرکاران مجموعه ستایش بود. ستایش تلاش کرد تا کف درخواست‌های مردم را به تصویر بکشد با این همه معتقدم کارگردان‌ها و بازیگر‌های بسیار خوبی هم اکنون حضور دارند که می‌توانند به تولید مجموعه‌ها و سریال‌های ارزشمند اقدام نمایند.


سلطانی به سریالی که در دست کار دارد اشاره و خاطرنشان کرد: سریال «مهربانو» را در دست ساخت دارم، این مجموعه ملودرامی است که در دوران تاریخ معاصر رقم می‌خورد، «مهربانو» به نویسندگی شعله شریعتی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در دست تولید است، قصه سریال در بستر دوره پهلوی اول شکل می‌گیرد و به موضوعات و مسائل مختلفی در طی مجموعه اشاره می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد