hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دانش آموزان پس ازاتمام راهپیمایی ۱۳ آبان؛کاغذ تحویل بدهندو جایزه دریافت کنند

دانش آموزان پس ازاتمام راهپیمایی ۱۳ آبان؛کاغذ تحویل بدهندو جایزه دریافت کنند

سمنان _ حسین بابامحمدی :مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت:دانش آموزان سمنانی پس از اتمام راهپیمایی۱۳ آبان میتوانند کاغذها را به غرفه سازمان مدیریت پسماند تحویل داده و جایزه دریافت کنند
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی سیزده آبان خبرداد.
حمیدرضا پیوندی ضمن تبریک فرا رسیدن روز سیزده آبان گفت: در راهپیمایی سیزده آبان ایستگاه صلواتی سازمان، میزبان همشریان سمنانی است که در این ایستگاه علاوه بر برنامه های آموزشی فرهنگی، کیسه های پارچه ای کفش نمازگزار، کیسه نان و کیسه زباله خودرو بصورت رایگان توزیع می شود.
وی درادامه افزود: دانش آموزان سمنانی نیز که حضور پر رنگی در راهپیمایی سیزده آبان دارند میتوانند در پایان مراسم راهپیمایی‌ پسماند خشک، کاغذها و تراکت و بروشورها را به ایستگاه سازمان مدیریت پسماند تحویل داده و جایزه دریافت کنند.
پیوندی هدف از برگزاری این برنامه آموزشی فرهنگی را اینگونه بیان کرد: این فراخوان با شعار کاغذ‌ زباله نیست برای دومین سال متمادی برگزار میشود. هرسال در مراسمات راهپیمایی ها شاهد حجم بسیاری از کاغذها هستیم که در خیابان و معابر رها شده اند و با توجه به اینکه برای تهیه یک برگ‌ کاغذ ۱۷ درخت قطع می‌شود که با مدیریت صحیح پسماندهای شهری  میتوانند تهدیدهای زیست محیطی را به فرصتی برای صرفه جویی در انرژی وحفظ منابع طبیعی و سرمایه ملی تبدیل کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند درخصوص دیگر اقدامات این سازمان در استقبال از این روز پرشکوه اینگونه بیان داشت: در روز قبل راهپیمایی مسیر راهپیمایی رفت و روب و پاکسازی و پسماندهای بلاصاحب و شاخ و برگ ها توسط یک دستگاه نیسان در ۷ سرویس جمع آوری شده و سطلهای زباله بصورت مکانیزه شستشو شدند و از صبح روز راهیپمایی ساعت ۵ صبح ۵۰ پاکبان جهت پاکسازی از قبل راهپیمایی، درعین مراسم و اتمام راهپیمایی آماده باش و  ۱۰ عدد سطل زباله ۱۱۰۰ لیتری نیز در مسیر و ایستگاههای مستقر در راهپیمایی جاگذاری میشوند.این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با حضور پر شور و مشارکت شهروندان و دانش آموزان در  روز سیزده آبان، شاهد راهپیمایی بدون زباله باشیم و یادمان نرود کاغذها زباله نیستند. به حرمت دستان همیشه خسته پاکبانان شهرمان از رها کردن زباله در معابر و شهرمان خودداری کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد