hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| عمل جراحی قلب آیت الله حسینی بوشهری موفقیت آمیز بود

قم| عمل جراحی قلب آیت الله حسینی بوشهری موفقیت آمیز بود

مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله حسینی بوشهری که به دلیل عارضه قلبی به بیمارستانی در تهران منتقل شده بود مورد جراحی قرار گرفت و این عمل موفقیت آمیز بود.
سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار رویداد ایران با اشاره به نگرانی مردم مبنی بر وضعیت جسمانی آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: این عالم گرانقدر ساعات پایانی شب جمعه دچار عارضه قلبی شدند که به سرعت به یکی از بیمارستان های قم منتقل شدند و پس از معاینات پزشکی تشخیص داده شد که باید مورد جراحی قرار بگیرند.
وی با اشاره به علت انتقال آیت الله حسینی بوشهری به تهران، گفت: پس از اعلام نتایج معاینات پزشکی مبنی بر عارضه قلبی و فوریت جراحی؛ خانواده ایشان درخواست انتقال به تهران را مطرح کردند که با این درخواست موافقت و مقدمات انتقال ایشان به تهران فراهم شد.
مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پس از هماهنگی های صورت گرفته و اقدامات اولیه پزشکی، روز جمعه آیت الله حسینی بوشهری به بیمارستان دی در تهران منتقل شد و پس از معاینات مجدد تیم پزشکی گرفتگی بالای 90 درصد رگ های قلب تشخیص داده شد. 
ظهار داشت: اواخر شب جمعه عارضه‌ای برای آیت‌الله حسینی بوشهری پیش آمد که ایشان را به بیمارستان قم انتقال دادند و آنجا مشخص شد که عارضه قلبی است و حتما باید عمل شوند.
وی با بیان اینکه به سرعت مقدمات جراحی در بیمارستان دی فراهم شد، گفت: بعد از ظهر شنبه ایشان توسط تیم پزشکی مورد جراحی قرار گرفت که بنا به تشخیص پزشکان این عمل 
موفقیت آمیز بود.
موسوی با اشاره به وضعیت کنونی ایشان گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری پس از جراحی به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان دی منتقل شده و با دعای خیر مردم در سلامت کامل هستند و امیدواریم بنا به نظر پزشکان تا فردا به هوشیاری برسند.
مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از مردم که پیگیر وضعیت آیت‌الله حسینی بوشهری هستند، گفت: امیدواریم با دعای مردم ایشان هرچه سریع‌تر سلامتی کامل خود را باز یابند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد