hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برگزاری جشنواره های موضوعی نشاطستان در سمنان شهر دوستدار کودک

برگزاری جشنواره های موضوعی نشاطستان در سمنان شهر دوستدار کودک

سمنان _ حسین بابامحمدی :اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان ، برنامه های فرهنگی و اجتماعی در قالب جشنواره نشاطستان برای کودکان و نوجوانان شهرسمنان  تدارک دیده است
سمانه محمدیان افزود : در راستای اجرای برنامه های شهر دوستدار کودک ، برنامه ریزی جامعی برای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در قالب جشنواره نشاطستان صورت پذیرفته که به تناسب موضوعات و در زمانهای مختلف برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود. 
محمدیان به اهداف برگزاری جشنواره موضوعی نشاطستان اشاره کرد و گفت : شادی و نشاط اجتماعی نه تنها فعالیت کودک و نوجوان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه بر بروز و تقویت خلاقیت‌های فردی نیز  اثرگذار است و این در رشد اجتماعی کودک نقش مهمی دارد .  
وی گفت : به مناسبت روز نوجوان جشنواره بازیهای تفریحی نشاطستان جهت شادسازی و نشاط کودکان و نوجوانان و ترویج بازیهای بومی و محلی برگزار گردید که غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ایجاد فضایی مفرح و ورزشی با ترویج بازیهای بومی و محلی از اهداف اصلی این جشنواره بود . محمدیان افزود : این جشنواره  به همت اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان و با مشارکت  مرکز  مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده شهید هانی ، اداره ورزش و جوانان ، هلال احمر و هیات ورزشی های روستایی و بازیهای محلی استان برگزار گردید . 
رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان به موضوعات آینده جشنواره نشاطستان اشاره کرد و گفت :  گردشگری کودک با محوریت باغ گردی موضوع بعدی برگزاری جشنواره نشاطستان است که هفته سوم آبان ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت . وی با اشاره به نتایج پژوهشهای حوزه گردشگری گفت : بهترین نوع گردشگری برای کودکان، طبیعت گردی است و بر همین اساس موضوع گردشگری کودک را باغ گردی انتخاب کردیم تا کودکان ضمن آشنایی با ظرفیت های گردشگری باغی شهر ، نسبت به مسایل محیط زیستی شهر دغدغه‌مند شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد