hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > مهدی یراحی کنسرت برگزار می‌کند

مهدی یراحی کنسرت برگزار می‌کند

پس از حواشی فراوان خواننده «امپراطور» مجدد کنسرت برگزار می کند.
 تا سال گذشته مخاطبان موسیقی فکر نمی‌کردند، روزی خواننده آلبوم «آینه قدی» کارش به ممنوع الکاری برسد. پسر بی سر و صدای جنوبی در یکی دو سال اخیر با تولید موزیک ویدیو «پاره سنگ» و حواشی چند اجرای صحنه ای، حسابی حاشیه ایجاد کرد و حتی مجبور شد مدتی فعالیت نکند.

مهدی یراحی در موزیک ویدئو «پاره سنگ» چند پلانی را قرار داده بود که از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز نگرفته بود. او به این دلیل مدتی فعالیت نمی‌کرد. پس از جلسات این خواننده با دفتر موسیقی، یراحی به اجرای صحنه‌ای بازگشت و در یکی از کنسرت ها، با لباس کارگران فولاد اهواز حاضر شد که حواشی فراوانی به همراه داشت. اما اوج حواشی به یکی از کنسرت‌های یراحی بر می‌گردد که در پایان اجرای کنسرت، قطعه پاره سنگ به صورت پلی بک پخش شد و طرفدارانش نیز آن را یکصدا خواندند. به همین دلیل یراحی به دفتر موسیقی فراخوانده شد و جلساتی با محمد الله یاری مدیر دفتر موسیقی برگزار کردند.
بازگشت دوباره مهدی یراحی به روی صحنه
حالا این خواننده مجدد روی صحنه بر می‌گردد و ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در سالن ایرانیان میزبان طرفدارانش خواهد بود. البته او به دفتر موسیقی تعهد داده که حواشی قبل را با خود به این اجرا نیاورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد