hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در برنامه های حوزه ورزش شهرداری سمنان، اولویت با ورزش همگانی است .

در برنامه های حوزه ورزش شهرداری سمنان، اولویت با ورزش همگانی است .

سمنان _ حسین بابامحمدی :شهردار سمنان گفت : یکی از برنامه های حوزه ورزش مدیریت شهری رشد ورزش همگانی است .
دکترسید محمد ناظم رضوی گفت : توجه به ورزش از مهمترین مشخصه های جوامع توسعه یافته بوده چرا که  وجود مردمی سالم و شاداب گام نخست در حرکت به سوی توسعه یافتگی خواهد بود و یکی از برنامه های حوزه ورزش مدیریت شهری سمنان نیز رشد ورزش همگانی است .
شهردار سمنان  گفت : در برنامه های شهرداری سمنان توسعه ورزش همگانی، اقدامی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و پيشگيری از آسيب های اجتماعی بوده و می تواند زمینه ای را برای استفاده‌ی مطلوب از اوقات فراغت و تفریحات سالم برای شهروندان فراهم نماید . دکترناظم رضوی  به عملکرد شهرداری سمنان در حوزه ورزش قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت : هرچند شهرداری از نظر قانونی برای تیم‌داری و حمایت از ورزش قهرمانی وظیفه‌ نداشته ولی در راستای رشد ورزش همگانی و گسترش روحیه نشاط و خودباوری در بین شهروندان ، شهرداری تیم های قهرمانی را در رده ها و رشته های مختلف تشکیل داده و کسب ۷۳ مدال طلا ، نقره و برنز توسط ورزشکاران تیم های ورزشی شهرداری در سال ۹۸  نشان دهنده توانمندیهای نونهالان ، نوجوانان ، جوانان  و بزرگسالان در این حوزه است. 
وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری سمنان دیدگاهی متفاوت از گذشته در حوزه ورزش دارند، از اجرای ۲ پروژه در زمینه ساخت زمین چمن مصنوعی برای مهرنشینان سمنان در سال جاری با اعتبار شش میلیارد ریال خبرداد و گفت: با افتتاح  دو زمین چمن مصنوعی و فاز اول مجموعه ورزشی نشاط در مسکن مهر با اعتبار بیش از پانزده میلیارد ریال در هفته دولت، سرانه فضاهای ورزشی ساکنان مسکن مهر سمنان به حد مطلوب نزدیک می شود .   
شهردار سمنان خاطرنشان كرد: انتظار داريم ساير ارگان ها نيز همكاری و حمايت لازم را در توسعه ورزش همگانی داشته باشند چرا كه شهرداری متولی اصلی ورزش همگانی نيست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد