hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| تولید۱۶میلیون لیتر بنزین یورو۴ روزانه در پالایشگاه شازند

مرکزی| تولید۱۶میلیون لیتر بنزین یورو۴ روزانه در پالایشگاه شازند

نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۶میلیون لیتر بنزین یورو۴ روزانه در پالایشگاه شازند تولید می‌شود،گفت:انتقال پالایشگاه شازند به بخش خصوصی مساوی با خروج از تیررس کامل دستگاه‌های نظارتی است.
علی ابراهیمی درباره وضعیت پالایشگاه شازند،گفت:پالایشگاه شازند جزو مدرترین پالایشگاه‌های کشور است و این درحالی است که زمزمه‌های واگذاری یکی از مدرترین پالایشگاه‌های کشور در شازند به گوش می‌رسد که این امر  نمی‌تواند  دستاورد مناسبی برای پالایشگاه مدرن شازند به همراه داشته باشد.
انتقال پالایشگاه شازند به سهام عدالت تنها جابجایی مدیریت است
نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه واگذاری پالایشگاه شازندبه بخش خصوصی خطری برای ادامه  روند موفقیت آمیز این پالایشگاه مدرن تلقی می‌شود،تصریح کرد:در کشور ما بخش خصوصی موثر و کارآمد که اهلیت درحوزه نفت داشته باشد را در اختیار نداریم.
ابراهیمی  افزود:انتقال پالایشگاه شازند به سهام عدالت تنها جابجایی مدیریت است و تقریبا با انتقال این پالایشگاه  به بخش خصوصی  پالایشگاه مذکور از  تیررس دستگاه‌های نظارتی تاحدودی خارج می‌شود.
 وی افزود:مجمع نمایندگان استان مرکزی،استاندار،نماینده ولی فقیه نیز در استان و از جمله بنده به عنوان نماینده مردم مخالف این انتقال هستیم و تذاکراتی نیز در  این زمینه به مسئولان داده‌ایم.
 عضوکمیسیونکشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه 16میلیون لیتر بنزین یورو4 روزانه در پالایشگاه شازند تولید می‌شود یادآورشد: انتقال پالایشگاه شازند  به بخش خصوصی  مساوی  با خروج از تیررس کامل دستگاه‌های نظارتی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد