hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم|همدلی همه گروه‌ها در راستای خنثی سازی اهداف معاندین نظام در ایام انتخابات

قم|همدلی همه گروه‌ها در راستای خنثی سازی اهداف معاندین نظام در ایام انتخابات

معاون استاندار قم با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای ایجاد زمینه مشارکت حداکثری، بر ضرورت حضور و همدلی همه گروه‌ها در مسیر خنثی سازی اهداف معاندین نظام در ایام انتخابات تاکید کرد.
به گزارش رویداد ایران-بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات امام حسن (ع) استانداری قم برگزارشد، با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات، اظهار کرد: تمام مسؤولان باید توان خود را به‌کار گیرند تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
  معاون استاندار قم با اشاره به ضرورت حفظ آرامش جامعه با ایجاد شور و نشاط انتخابات، اظهار اظهار کرد: اعضای ستاد انتخابات استان مکلفند با رصد دقیق اخبار، تحلیلی دقیق و صحیح از فضای سیاسی و اجتماعی استان ارائه دهند تا در برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این حماسه سیاسی در استان بهره برداری شود.
  سلیمان پور حضور نامزد‌های انتخابات از طیف‌ها و جناح‌های مختلف را در افزایش شور و نشاط انتخابات و استقبال مردم موثر دانست و تصریح کرد: جریان‌های فکری مختلف در انتخابات می‌تواند زمینه هیجانات مثبت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را ایجاد کند و مردم می‌توانند از گزینه‌های مختلف به نامزد مورد نظر خود رای دهند.
  رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر همدلی همه گروه‌ها و احزاب در مسیر دفاع از نظام و حاکمیت، ادامه داد: در ایام نزدیک به انتخابات باید آمادگی لازم برای پیگیری و مقابله با آثار انتشار برخی اخبار از سوی معاندین در مورد عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای و تخریب دستاورد‌های نظام باشیم و با رصد کامل اطلاعات و اخبار، در مسیر حفظ نظام، دوشادوش یکدیگر گام برداریم.
  وی همچنین به برخی اظهار نظرات در مسیر نفی دستاورد‌های نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: موضوع مهم در انتخابات پیروزی یک یا چند نفر در انتخابات نیست، بلکه آنچه اهمیت دارد تقویت نظام و توجه جدی به آرمان‌های انقلاب است . بنابراین برای کسب پیروزی نباید خدمات و دستاوردهای نظام را نفی کنند و هدف همگان ایجاد ارزش افزوده انتخابات در مسیر تقویت نظام باشد.
  سلیمان پور در پایان با بیان نقش اثرگذار تبلیغات و اطلاع رسانی در امر انتخابات، خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت رسانه ای و اطلاع رسانی استان در بخش‌های مختلف بکار گرفته شود تا فضای مناسب برای برگزاری پر شور انتخابات فراهم گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد