hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی

توزیع بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی گفت: بیش از ۱۰۷ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان توزیع شد است
️فریبرز کرمی اظهار داشت: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۴۲۹ حلقه لاستیک میان رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع لاستیک توسط شرکت های ذیربط و با نظارت این اداره کل طی ۲۰۵ مرحله انجام شده است گفت: بیشترین میزان لاستیک توزیع شده به ماشین های تریلر با شمار ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه اختصاص یافته است.

این مسئول بیان داشت: طی این مدت ۱۸ هزار و ۷۶۲ حلقه لاستیک میان رانندگان خودروهای سواری، دو هزار و ۱۴۴حلقه لاستیک میان رانندگان مینی بوس و وانت و دو هزار و ۵۰۶ حلقه لاستیک میان رانندگان وانت و کامیونت توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۷۶ حلقه لاستیک به ماشین های سنگین و یک هزار و ۱۲۴ حلقه لاستیک به کامیونت نیمه سنگین اختصاص یافت.

مهندس کرمی از توزیع ۴۶۴ حلقه لاستیک به کامیونت خبر داد و گفت: همچنین برای نوعی از تریلر ۲۲۴ حلقه لاستیک و برای نوع دیگری ۷۳۴ لاستیک اختصاص یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از توزیع ۱۰۶ حلقه لاستیک سایز ۲۲.۵×۱۳ ، ۳۶ حلقه لاستیک سایز  ۳۴×۳۲۵ و ۳۰ هزار و ۱۸۷ حلقه لاستیک برای انواع  کامیون خبر داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ۳۵ هزار و ۸۸۹ حلقه لاستیک برای تریلر و ۱۳ هزار و ۲۷۱ لاستیک به ماشین های سنگین اختصاص یافت است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد