hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| میدان تره بار اراک ظرفیت بارانداز ملی را دارد

مرکزی| میدان تره بار اراک ظرفیت بارانداز ملی را دارد

نماینده مردم، اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: موقعیت جغرافیایی استان مرکزی به گونه ای است که میدان میوه و تره بار کلانشهر اراک ظرفیت تبدیل شدن به باراندازی استانی و ملی برای سایر استان ها را دارد.
علی اکبر کریمی در جریان بازدید از میدان میوه و تره بار اراک، افزود: نواقص زیرساختی موجود در میدان میوه و تره بار اراک بعد از 25 سال تاسیس باید رفع شود تا فعالان این مجموعه از کسب و کار در آن رضایت داشته باشند.
نماینده مردم، اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مالکیتی و حقوقی با تعاون روستایی بخشی از نواقصی است که اتحادیه ها و غرفه داران با آن مواجه هستند.
کریمی افزود: تشکیل هیاتی برای بررسی به مشکلات میدان تره و بار اراک با همکاری استانداری و استفاده از مشارکت شهرداری اراک به منظور کمک به مدیریت این مجموعه ضروریست.
شهرداری اراک نیز گفت: راه اندازی میدان تره و بار اراک در راستای ارایه خدمات به شهروندان صورت گرفته است و برای استمرار فعالیت باید مدیریت شایسته و برنامه ریزی هدفمند اعمال شود.
داود تاجران افزود: شهرداری با همکاری شورای اسلامی آماده همکاری با میدان میوه و تره بار اراک است تا کار زمین مانده دراین مجموعه را برای ارایه خدمات به شهروندان انجام دهد.
وی اظهار داشت: شهرداری ها متولی ارایه خدمات به شهروندان هستند و وظیفه دارند تولیدات را بدون حضور واسطه در اختیار مردم قرار دهد.
نماینده مردم، اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید از خانواده پنج قلو های اراکی گفت: این خانواده به حمایت مسئولان مربوط نیاز دارد و نیاز است که متولیان از هیچ همکاری برای کاهش مشکلات این خانواده کوتاهی نکنند.
کریمی افزود: وجود فرزند برای خانواده نعمت است و خدواند این نعمت را به طور کامل نصیب یک زوج اراک کرده است و پرورش مطلوب این فرزندان، نیازمند حمایت دستگاه های متولی است.
وی اظهار داشت: نیازهای بهداشتی و درمانی نوزادان با همکاری بهزیستی در حال انجام است و مشکل مسکن نیز با پیگیری برخی نهادهای استان به زودی حل می شود.
نماینده مردم، اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به درآمد کم پدر پنج قلوها با همکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شغلی مناسب و درآمد مطلوب در نظر گرفته خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: تامین پرستار، شیرخشک، مراقب های دوران نوزادی با اعزام پزشک و کارشناسان برای پنج قلو ها توسط بهزیستی استان تدارک شده است.
زهرا امینی افزود: مسکن برای خانواده پنج قلو ها در اولویت کاربهزیستی است و برای این مهم رایزنی های مختلفی با مسکن و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و خیران انجام شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد