hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > صدور قرار بازداشت موقت برای ضارب بسیجی کاشانی

صدور قرار بازداشت موقت برای ضارب بسیجی کاشانی

معاون دادستان کاشان گفت:با انجام امور اطلاعاتی و همکاری خالصانه اداره اطلاعات ضارب اصلی بسیجی کاشانی در تهران دستگیر و برای او قرار بازداشت موقت صادر شد.
روح الله دهقانی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان شامگاه چهارشنبه در دیدار با بسیجی آمر به معروف ضمن اشاره به بسیج نیرو‌ها در دستگیری ضارب اصلی اظهار داشت: خوشبختانه با انجام امور اطلاعاتی و همکاری خالصانه اداره اطلاعات ضارب اصلی در تهران دستگیر و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

او با تاکید بر تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: با تقویت این دو فرضه الهی علاوه بر اینکه جامعه از آسیب‌های اجتماعی زدوده می‌شود، سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت نیز به دنبال دارد و بر همین اساس این موضوع وظیفه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است که برای تقویت آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات امر به معروف و نهی از منکر در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است، ابراز داشت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و دین اسلام قیام کرد و این موضوع بر اهمیت اقدام این بسیجی کاشانی می‌افزاید.

او با بیان اینکه قانون در برخورد با چنین افراد معتعرضی هیچ گاه کوتاه نمی‌آید، گفت: برخورد قاطع با متعرضان می‌تواند جلوی سایر اقدامات را نیز بگیرد و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با بررسی دقیق این موضوع بر اساس قانون به صورت قاطع برخورد نماییم.
بامداد روز جمعه سوم آبان، یکی از بسیجیان به همراه چند نفر از بسیجیان کاشانی در قالب گشت رضویون و انجام ماموریت امر به معروف و نهی از منکر در محدوده پارک شهدای فاز دو ناجی آباد به دو دستگاه خودروی سواری با سرنشینان دختر و پسر برخورد می‌کنند و پس از تذکر لسانی یکی از رانندگان با سلاح سرد به آن‌ها حمله و یکی از آن‌ها را از ناحیه پهلوی چپ مجروح می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد