hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > یک میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان سرمایه گذاری شد

یک میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان سرمایه گذاری شد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در نیمه نخست سال ۹۸ سرمایه گذاری شده است.

کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بخش بزرگی از جامعه مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه  در نیمه نخست سال ۹۸ در برنامه های فرهنگی و آموزشی این نهاد شرکت کرده اند.
جمشیدی عنوان کرد: بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان کرمانشاهی در سال جاری سرمایه گذاری شده است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه آموزش خانواده از اصلی ترین برنامه های فرهنگی این نهاد به شمار می رود، افزود: یکی از رسالت های کمیته امداد در برگزاری دوره های فرهنگی آگاه سازی و آموزش خانواده های مددجو براساس آموزه های قرآنی، دینی ، اخلاقی و اجتماعی است .
معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و داخل استانی از دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد است که در سال ۹۸ بیش از پنج هزار مددجو در استان به سفرهای زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی و همچنین اردوهای داخل استانی اعزام شده اند.
کامیار جمشیدی تصریح کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی http://shogheziarat.emdad.ir/#shoghاز راه های مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد