hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > عاملین انتشار عکس کشتار خرس در ماکو شناسایی شدند

عاملین انتشار عکس کشتار خرس در ماکو شناسایی شدند

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: عاملین انتشار عکس کشتار خرس در ماکو شناسایی شدند.
 مهران نظری با بیان اینکه در پی انتشار تصویری از شکار یک قلاده خرس در منطقه کوهستانی شهرستان ماکو واقع در آذربایجان غربی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری و درصدد بررسی دقیق و تکمیل پرونده علیه متخلفین در مراجع قضایی شده است گفت: در حال حاضر پلیس فتای استان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست اقدامات لازم را به منظور دستگیری متخلفین را انجام داده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه انتشار تصویر هر گونه شکارحیات وحش در فضایی مجازی جرم محسوب می‌شود، گفت: به محض حصول نتیجه، گزارش تکمیلی جهت اطلاع به عموم مردم با فرهنگ و دوستداران محیط زیست اعلام خواهد شد.
نظری افزود: با توجه به اینکه در سال‌هایی اخیر در نواحی مرزی استان خرس قهوه‌ای مشاهده شده است این موضوع با حساسیت زیاد توسط این اداره کل پیگیری شده و با متخلفین طبق مقررات زیست محیطی بر خورد خواهد شد.
وی گفت: انتشارتصویر هر گونه شکارحیات وحش در فضایی مجازی جرم محسوب شده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از عموم مردم با فرهنگ و دوستدار محیط زیست استان درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخریب زیست محیطی، شکار حیوانات وحشی و انتشار تصاویر حیات وحش شکار شده در شبکه‌های اجتماعی مراتب را به یکی از ادارات حفاظت محیط زیست در سطح استان اطلاع دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد