hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازنداران| ضرورت نگاه حمایتی به ورزشکاران

مازنداران| ضرورت نگاه حمایتی به ورزشکاران

نگاه شهرداری و شورای شهر به ورزشکاران و نام‌آوران باید حمایتی باشد.


رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل بابیان این مطلب افزود: ایجاد سازمان فرهنگی ورزشی در شهرستان آمل کار بسیار خوبی بوده که از سوی مجموعه شورا و شهرداری آمل صورت گرفت.

اسماعیل پهلوان تصریح کرد: سرفصل‌های این سازمان باید تغییراتی ایجاد شود و باید در جهت ورزش همگانی تلاش کنند تا شهروندان به سمت ورزش سوق داده شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با عنوان اینکه نگاه شورای اسلامی شهر به ورزشکاران و قهرمانان باید حمایتی باشد، بیان کرد: باید با کمک شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی آمل فصل جدیدی را در ورزش شهر رقم بزنیم. پهلوان ادامه داد: به‌صورت فصلی جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار شود تا بعضی از دغدغه‌های ورزش شهر را کاهش دهیم

قاسم رسولی عضو شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری آمل در این جلسه گفت: در ورزش نگاهمان به سمت مبحث اخلاق و فرهنگ برود. وی تصریح کرد: فضای زیرساختی یکی از دغدغه‌های شورا بوده، شهرستان آمل با توجه ظرفیت و پتانسیل خوبی که دارد می‌تواند در اکثر رشته‌ها تیم داری کند

خسرو ابراهیم‌زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه بابیان اینکه ورزش شهر مجدداً روح تازه‌ای گرفته است، گفت: مجموعه شورای نگاه حمایتی به ورزش شهر دارد، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آمل در حال شکل‌گیری است که می‌تواند کمک‌های بسیاری به ورزش شهر کند. وی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان می‌توانیم با همکاری شورا و اداره ورزش و جوانان اقداماتی را صورت دهیم. سخنگو شورای اسلامی شهر از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران شهرستان آمل خبر داد و افزود: این مراسم در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد. محمد محمدی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: تبلیغات محیطی سطح شهر توسط باشگاه‌ها ازاین‌پس باید به تائید اداره ورزش و جوانان برسد و سپس در سطح شهر نصب شود تا تبلیغات ورزشی شهر قانونمندتر شود. وی افزود: برای توسعه ورزش شهر با تأسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل قطعاً گام‌های مثبتی خواهد برداشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد