hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > همه آنچه باید از یقه اسکی ها بدانید

همه آنچه باید از یقه اسکی ها بدانید

لباس های یقه اسکی، از جمله لباس های خاص و شیک هستند که پوشیدن آنها هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. بلوز یقه اسکی تا بخشی از گردن بالا آمده و رو به بیرون تا می شود. این لباس ها در عین سادگی بسیار شیک هستند و به راحتی می‌توان آنها را با لباس های دیگر هماهنگ و استایل کرد.

 با یقه اسکی ها هم می توانید استایلی کلاسیک داشته باشید و هم استایلی اسپرت و کژوال. با دانستن چند نکته، می توانید ظاهری شیک و جذاب با یقه اسکی برای خود بسازید.

۱_ لباس های یقه اسکی را با جلیقه یا لباس های بدون آستین بپوشید. اگر رنگ لباس رویی شما شاد و جذاب است، بهتر است یقه اسکی را خاکستری یا یکی دیگر از رنگ های خنثی انتخاب کنید و بالعکس. یقه اسکی های نازک برای زیر سوییشرت بسیار مناسب هستند. سعی کنید زیپ سوییشرت را باز بگذارید و یا سوییشرتی بپوشید که یقه ای بازتر داشته باشد تا یقه لباستان به خوبی نمایان شود و استایلتان را جذاب تر کند.

۲_ خانم ها می توانند در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه، لباس یقه اسکی خود را با یک دامن بلند یا نیمه بلند بپوشند. حواستان باشد حتما بلوز را داخل دامن بگذارید تا استایلی کلاسیک داشته باشید. یک جفت کفش پاشنه بلند می تواند تیپ شما را کامل کند. گردنبندهای بلند، انتخاب مناسبی برای یقه اسکی ها هستند.

۳_ کسانی که گردن کوتاهی دارند، بهتر است یقه اسکی نپوشند، زیرا با این لباس، گردن آنها کوتاه تر نشان داده می شود. یقه اسکی را با شلوار تنگ و چسبان نپوشید، زیرا با این لباس باید پایین تنه تان برجسته تر جلوه کند. اگر می خواهید ظاهرتان از سادگی محض در بیاید، می توانید یقه اسکی های راه راه بپوشید، بهتر است بر روی یقه اسکی های راه راه، کت های ساده و تک رنگ به تن کنید.                           

۴_ شلوار های دم پا و از بالا گشاد، بهترین گزینه برای یقه اسکی ها هستند. شلوارهای جین هم با یقه اسکی سفید برای شما استایلی جذاب و در عین حال ساده می سازد. در این استایل، هم کفش های پاشنه بلند و هم کفش های اسپرت و کتانی مناسب و قابل استفاده هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد