hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| تدوین برنامه برای انعکاس فعالیت‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی

لرستان| تدوین برنامه برای انعکاس فعالیت‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جلسه‌ کارگروه فرهنگی شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، گفت: انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ فرهنگی بود.


حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در این جلسه که با حضور دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه در قالب کارگروه فرهنگی، تدوین و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و برنامه‌های است که به‌خوبی دستاوردهای چهل‌ساله‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس می‌کند.

وی افزود: ازآنجاکه دشمنان نظام هنوز هم‌دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و همواره به دنبال تخریب چهره‌ جمهوری اسلامی هستند، لازم است در تدوین و اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب، نگاه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته و در همین راستا باید تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) موردتوجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: متأسفانه برخی به دنبال منحرف کردن جریان انقلاب هستند و ما وظیفه‌داریم با تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان، زمینه‌های مقابله با این تفکر را فراهم آوریم.

حنان اذعان داشت: برنامه‌های دستگاه‌های عضو کارگروه در جلسات آینده موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا درنهایت، برنامه یا برنامه‌های پرمحتوا و دارای تأثیرگذاری بیشتر در سطح جامعه، به‌عنوان فعالیت‌های نهایی کارگروه به شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه گردد.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را یکی از بهترین راهکارهای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی باید منویات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری ( مد الظله العالی ) را سرلوحه‌ امور قرارداد و بر اساس آن حرکت کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد