hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کمیته انتخاب کارمند نمونه سال 98 با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه تشکیل شد

کمیته انتخاب کارمند نمونه سال 98 با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه تشکیل شد

بر اساس دستورالعمل ها و شاخص های انتخاب کارمند نمونه ،کارمندان نمونه اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه و شعب تابعه انتخاب شدند.
آقای قاسمی با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا،حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تبعیت از راه و روش امام حسین (ع) در زندگی را سبب و عامل رهایی از هر آنچه غیر خداست دانست و افزود باید تلاش کنیم با تزکیه درون و تمسک جستن از راه معصومین علیهم السلام دنیا و آخرت خود را تضمین نماییم.
وی در ادمه با اشاره به مشخص بودن معیار ها و شاخص های انتخاب کارکنان نمونه از بین سایر همکاران ،صحت و دقت در انتخاب همکاران توسط این معیار ها را یاد آور شد و تصریح کردند انتخاب  کارمند نمونه مطابق با شاخص های از پیش تعیین شده ،عادلانه ترین رویه برای انجام این کار است و رضایت اکثر همکاران را بدنبال خواهد داشت.
قاسمی افزود :هدف از انتخاب کارمند نمونه و معرفی به سایر همکاران ،ایجاد انگیزه و بالابردن سطح مطلوبیت  نحوه خدمت  رسانی همکاران به ارباب رجوع می باشد و تلاش ما مدیران نیز انتخاب بهترین هاست طوریکه سطح رضایت همکاران از نحوه و روش انتخاب کارمند نمونه بیشتر شود و عاملی انگیزشی برای رقابت سالم و سعی و تلاش بیشتر کارکنان در ارایه خدمت به ارباب رجوع باشد.
در ادامه جلسه پس از اظهار نظر و بحث و گفتگوی اعضا ،مطابق با معیار ها و شاخص های موجود،همکاران نمونه جهت تجلیل شایسته از آنان ،انتخاب شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد