hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| درخشش بانوی سخنورشاهرودی درکشور

سمنان| درخشش بانوی سخنورشاهرودی درکشور

شاهرود_ حسین بابامحمدی :
عاطفه عبداللهیان از شهرستان شاهرود، منتخب مسابقه کشوری سخنرانی تریبون ۹۸ با شرکت و رقابت ۱۳۱۵ سخنران از سراسر کشور گردید و بعد از طی سه مرحله رقابت از خرداد ماه ۹۸، در نهایت در ۲۴مهرماه سال جاری و فینال این مسابقه در محل تالار مولانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان 10 سخنران برتر کشور منتخب شد.

عاطفه عبداللهیان مجری، گوینده، نریتور و مدرس فن بیان و سخنوری می باشد که از سال ۱۳۸۷ به صورت حرفه ای وارد فضای اجرا شد. وی تاکنون مجری بیش از صدها برنامه متعدد در سطح ملی و استانی بوده است. خوانش چندین کتاب صوتی و صدها تیزر تبلیعاتی صدا و سیما مراکز استان ها نیز از جمله فعالیت های این بانو شاهرودی می باشد.
عاطفه عبداللهیان در سال ۱۳۹۶ مدالیون خوش صداترین مجری خانم کشور را در جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در دانشگاه شهید بهشتی کسب نمود و در سال ۱۳۹۷ در بخش خوش بیان ترین مجری، جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در دانشگاه الزهرا توانست مورد تقدیر واقع شود.
وی در سال ۱۳۹۷ در مشهد مقدس در بین صدها مجری شرکت کننده مقام اول اجرای پایتخت فرهنگی جهان اسلام را کسب نمودو امسال نیز با حضور در عرصه سخنرانی توانست پس از طی چندین مرحله در بین ۱۳۱۵ شرکت کننده در قالب سخنران از سراسر کشور در مسابقه کشوری سخنرانی تریبون به عنوان ده سخنران برتر منتخب گردد.
شایان ذکراست این مسابقات با حضور ۱۳۱۵ سخنران در خردادماه سال جاری آغاز شد و طی چندین مرحله با  شرکت در دوره های مختص سخنرانی و رای داوران، ۱۰۰ سخنران برتر این مسابقه در شهریور ۹۸ معرفی شدند و در ادامه با حضور داوران، سخنرانان، هنرمندان و علاقه مندان به این حوزه طی سه مرحله سخنرانی و اجرای بداهه گویی در این بخش از سوی هیات داوران ده سخنران برتر کشور از جمله عاطفه عبداللهیان از شهرستان شاهرود منتخب شدند.
عاطفه عبداللهیان در حال حاضر کارشناس روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و مدیر مسئول و موسس موسسه فرهنگی هنری مهرگستران فرآوا می باشد.
عاطفه عبداللهیان درگفتگوباخبرنگارماگفت :موسسه فرهنگی و هنری مهرگستران فرآوا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در راستای اعتلای در خشش بهتر و بیشتر فرهنگ در تلاش است تا سطح کیفی برگزاری دوره ها، همایش ها و سمینارهای تخصصی را بالا ببرد.وی درادامه بیان داشت :موسسه  فرآوا در این راستا بنا دارد تا با مشارکت ارگان ها و مجموعه های سطح شهرستان شاهرود،استان سمنان و حتی در سطح کشوری موثرتر عمل نماید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد