hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۸۰ درصد معابر سمنان مناسب سازی شده است

۸۰ درصد معابر سمنان مناسب سازی شده است

حسن عبداله زاده معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه با مشارکت شهرداری سمنان هم اکنون ۸۰ درصد از معابر شهری برای عبور و مرور معلولان بهسازی شده است، گفت: این بهسازی بیشتر شامل تسطیح معابر و اصلاح سنگ‌فرش‌ها و کف‌سازی خیابان‌ها است که در خیابان های اصلی شهر انجام شده است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، حسن عبداله زاده معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه با مشارکت شهرداری سمنان هم اکنون ۸۰ درصد از معابر شهری برای عبور و مرور معلولان بهسازی شده است، گفت: این بهسازی بیشتر شامل تسطیح معابر و اصلاح سنگ‌فرش‌ها و کف‌سازی خیابان‌ها است که در خیابان های اصلی شهر انجام شده است.
 عبدالله زاده ادامه داد: به منظور تسهیل در رفت و آمد توان‌خواهان، از جمله روشندلان و معلولان جسمی حرکتی، کودکان، زنان‌باردار و افراد کهنسال امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی معابر شهری اختصاص یافت.
وی گفت: این بهسازی شامل گذرگاه‌های پل، خط‌کشی معابر، تسطیح پیاده‌روها، خط‌کشی مخصوص نابینایان و علامت‌گذاری مخصوص افراد معلول در اماکن عمومی، بوستان‌ها، معابر اصلی شهری و ورودی اماکن درمانی است.
معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری سمنان افزود: گستردگی کار در این حوزه بسیار زیاد است و شهرداری حساسیت خود را در صدور پایان‌کار و پروانه‌های ساختمانی و تجاری با رعایت بهسازی فضا برای جامعه هدف افزایش داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد