hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > نقشم در «ماجرای نیمروز ۲» به شدت جذاب است/نمی‌توانستم از بازی در فیلم «رد خون» بگذرم

نقشم در «ماجرای نیمروز ۲» به شدت جذاب است/نمی‌توانستم از بازی در فیلم «رد خون» بگذرم

بازیگر فیلم «رد خون» گفت: من به شدت در انتخاب نقش وسواس دارم، کمتر در سینما کار می کنم اما نقشم در فیلم ماجرای نیمروز به شدت سخت و البته جذاب بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم در این فیلم بازی کنم.
حسین مهری بازیگر سینما ، پیرامون حضورش در فیلم ماجرای نیمروز-رد خون گفت: من به شدت در انتخاب نقش وسواس دارم، کمتر در سینما کار می کنم اما نقشم در فیلم ماجرای نیمروز به شدت سخت و البته جذاب بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم در این فیلم بازی کنم. 
وی در همین راستا ادامه داد: نقش عباس زریباف سخت و به شدت جذابی که امینی و مهدویان در فیلم ماجرای نیمروز برای من در نظر گرفته بودند، این کاراکتر نقشی نبود که بتوان از آن گذشت.

این بازیگر سینما درباره نحوه چگونگی رسیدن به نقش خود در فیلم رد خون افزود: من برای نقش عباس زریباف تحقیقات را بر اساس عکس‌ها و گزارشات و مستندات به حد امکان انجام دادم. در این فیلم باید بر اساس مستندات تا جای ممکن پیش برویم و در همین حین سعی کردیم چیز‌هایی را خودمان به نقش اضافه کنیم.
وی در همین رابطه ادامه داد: بازی کردن شخصیتی مثل عباس زریباف کار بسیار سختی است. من برای رسیدن به این نقش علاوه بر گپ و گفت با نویسنده و کارگردان تحقیقات بسیاری انجام دادم. البته نقشی که بازی کردم تا حدی معطوف به مستندات بود و از جایی به بعد می بایست عناصر دراماتیکی به نقش اضافه می‌کردیم که همین کار را بسیار سخت می‌کرد.

بازیگر فیلم ماجرای نیمروز درباره ادامه همکاری مجدد با محمدحسین مهدویان اظهار کرد: همکاری با محمدحسین مهدویان به واسطه هوش و توانایی که در کارگردانی دارد همیشه برایم جذاب است. در ماجرای نیمروز یک هم این همکاری را تجربه کردم اما به واسطه پیچیدگی های نقش این همکاری در قسمت دوم ماجرای نیمروز اتفاقات جذابی را به همراه داشت. مهدویان با اینکه کارگردان جوانی است اما توانایی و مهارت بسیار زیادی در این زمینه دارد که به نوبه خود می تواند برای بازیگر به شدت موثر باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد