hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مقاومت مردم در برابر تحویل کا نکس ها پس از نوسازی واحدهای زلزله زده

مقاومت مردم در برابر تحویل کا نکس ها پس از نوسازی واحدهای زلزله زده

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه با بیان اینکه ساخت واحدهای روستایی زلزله زده به اتمام رسیده است، گفت: مردم با وجود اینکه در خانه های نوساز شده مستقر شده اند در برابر تحویل کانکس ها مقاومت می کنند در حالی که نیازی به این کانکس ها ندارند. 

علی فولادی درباره آخرین وضعیت ساخت و ساز واحدهای زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: ساخت واحدهای روستایی زلزله زده کرمانشاه به اتمام رسیده است.
وی تاکید کرد: البته هر چند ساخت و ساز در روستاهای زلزله زده ادامه دارد و متوقف نشده اما این ساخت و سازهای توسعه روستا است و ارتباطی با واحدهای تخریب شده ندارد و تمام واحدهای تخریب شده ساخته شده اند.
رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه با بیان اینکه برخی از خانوار در حال ساخت واحدهای اضافی هستند، گفت: به عنوان فرصت سازی به واحدهایی هم که تخریب نشده بود، مساعدت هایی از جمله ارایه تسهیلات کرده ایم اما ساخت 12 هزار و 500 واحد تخریب شده از زلزله سال 96 به اتمام رسیده است، مابقی ساخت و سازها در قالب فرصت سازی در روستاها ادامه پیدا کردند.
فولادی گفت: امروز تعداد ساخت و ساز واحدهای روستایی به 29 هزار واحد رسیده است که 12 هزار و 500 هزار واحد از آنها در اثر وقوع زلزله تخریب شده بودند. مابقی ساخت و سازها در راستای فرصت سازی و نوسازی بافت فرسوده روستایی بوده است که این واحدها هم از تسهیلات ارزان قیمت برخوردار شدند.
وی درباره آخرین وضعیت احداث واحدهای زلزله زده شهری اظهار داشت: در شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه تقریبا 8 هزار واحد تخریب شده وجود داشت که باید مجددا احداث می شدند که بر اساس درخواست...
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد