hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > ارسطویی: سه ماه به دفتر صدرعاملی رفتم تا برای سال دوم دانشکده من انتخاب شدم

ارسطویی: سه ماه به دفتر صدرعاملی رفتم تا برای سال دوم دانشکده من انتخاب شدم

بازیگر فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت: من به همراه عده دیگری از هم سن و سال هایم نزدیک سه ماه به دفتر رسول صدرعاملی می‌رفتیم و زیر نظر پانته‌آ پناهی‌ها ماه‌ها تمرین می‌کردیم تا از میان همه من و سها نیاستی انتخاب شدیم.
فرشته ارسطویی بازیگر جوان سینما ، پیرامون اولین تجربه سینمایی خود در فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» گفت: این فیلم به عنوان اولین حضور من در سینما تجربه بسیار شیرینی است، برای هر بازیگری آرزوست که شروع کارش با کارگردانان بزرگ باشد و من هم به این آرزو رسیدم. 
وی در همین راستا ادامه داد: رسول صدرعاملی برای من کارگردان بزرگی است، وقتی برای فیلم وی انتخاب شدم حس و حال عجیبی داشتم و حالا به شدت خوشحالم از اینکه در این فیلم به ایفای نقش پرداختم. 
بازیگر فیلم «سال دوم دانشکده من» درباره چگونگی حضورش در این پروژه تاکید کرد: من به همراه عده دیگری از هم سن و سال هایم نزدیک سه ماه به دفتر رسول صدرعاملی می‌رفتیم و زیر نظر پانته‌آ پناهی‌ها ماه‌ها تمرین می‌کردیم. به مرور از تعداد افرادی که برای ایفای نقش در این فیلم آمده بودند انتخاب صورت گرفت. از میان تمامی افراد خوشبختانه من و سها نیاستی برای این فیلم انتخاب شدیم.
این بازیگر سینما دلیل انتخاب خود توسط صدرعاملی را اینگونه توصیف کرد: به عنوان اولین تجربه بازیگری در سینما باید بگویم صدرعاملی انسان فوق العاده باهوشی است و برای انتخاب بازیگر دقت بسیاری دارد. واقعیت امر من نمی‌دانم که چگونه و بر اساس چه معیاری توسط وی انتخاب شدم. 
وی ادامه داد: برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شد و پروسه پیش از تولید و آماده شدن بازیگران جوان تا فیلمبرداری و اکران پروسه بسیار سخت و طولانی بود. اما خوشحالم که آنچه بر پرده سینما دیدم اتفاق بسیار جذابی بود.
ارسطویی در خصوص سابقه خود در بازیگری خاطرنشان کرد: من پیش از این نیز تجربه بازیگری داشته‌ام و چند سال پیش نیز دوره‌های بازیگری را گذرانده‌ام، اما به واقع «سال دوم دانشکده من» مهمترین و جدیدترین تجربه من در عرصه بازیگری است که امیدوارم مستمر باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد