hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار اصفهان

کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار اصفهان

نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: با افزایش میزان دام زنده، قیمت گوشت قرمز در قصابی‌های شهر اصفهان طی دو مرحله ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

اصغر پورباطنی پیرامون اینکه طی 15 روز گذشته تاکنون روند کاهش قیمت گوشت قرمز در اصفهان آغاز شده است، اظهار داشت: در مرحله نخست نرخ گوشت در قصابی‌ها 5 هزار تومان کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از امروز کاهش 7 هزار تومانی نرخ گوشت قرمز در قصابی‌های شهر اصفهان برای دومین مرحله آغاز شده است، افزود: در حال حاضر عرضه دام زنده افزایش یافته اما به دلیل رکود سابقه‌دار در بازار گوشت تاکنون تقاضا تغییر چندانی نداشته است.

نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان دلیل کاهش قیمت گوشت را افزایش ورود دام به اصفهان و کسادی بازار بیان کرد و گفت: با افزایش عرضه طبیعتا نرخ‌ها هم روند نزولی دارند اما به دلیل درگیری قصابان با رکود بازار این مسئله بیشتر در بین مشاغل ما قابل لمس است.

وی گفت: با اجرای کاهش 7 هزار تومانی نرخ گوشت قرمز از امروز در بازار اصفهان طی 15 روز توانسته‌ایم بهای این کالای پروتئینی را 12 هزار تومان تنزل دهیم، از امروز قیمت گوشت ممتاز گوسفندی در اصفهان 93 هزار تومان و گوشت گوساله 84 هزار تومان فروخته خواهد شد.

پورباطنی پیرامون اینکه با وجود کاهش قیمت‌ها هنوز هم توان خرید مردم پایین است، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل رکود و کسادی در بازار قصابان هم برای خرید دام از کشتارگاه‌ها تمایل کمتری دارند و همین امر سبب افزایش دام زنده شده است.

وی با بیان اینکه روند کاهش قیمت گوشت قرمز به دلیل عدم صادرات دام زنده به خارج کشور هم است، افزود: صدور گوسفند از راه‌ها و کانال‌های مختلف سبب گرانی و رکود بازار گوشت می‌شود و باید از صادرات آن جلوگیری شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد