hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| هم‌اندیشی برای حل بحران آب در خاش

سیستان و بلوچستان| هم‌اندیشی برای حل بحران آب در خاش

‌ مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان هیچ‌گونه آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی ندارند، لذا انتظار داریم مدیران با اطلاعات کافی و بانک جامع اطلاعاتی و امکانات سنجی پای‌کار باشند‌.

این صحبت‌ها را فرماندار خاش در ستاد مدیریت بحران آب مطرح کرد و افزود: در ادارات باید ستاد مدیریت بحران تشکیل بشود تا در شرایط حاد و دشوار با مشکلات مقابله شود و شایسته نیست در شرایط سخت ما به فکر بیفتیم که معضل آمده و هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنیم‌.

حمیدالدین یوسفی اظهار کرد: برای حفر آب شرب شهری و روستایی مجوزها با سرعت تمام و در یک روز صادر شود و امور آب پای‌کار است‌.

یوسفی بیان کرد: تعامل و یکپارچگی در کار مدیران ادارات وجود دارد و جای تأسف است در کار خدمت‌رسانی به مردم بگوییم ادارات سنگ‌اندازی دارند‌.

مقام عالی دولت در خاش ادامه داد: نگاه مسئولانه و بروز بودن مدیران و استفاده بهینه از فرصت و ظرفیت‌ها و داشتن برنامه و تدبیر برای حل مشکلات لازمه رسیدن به موفقیت مدیران است‌.

یوسفی با تأکید بر پویایی و نشاط و بازدهی کاری در مدیران گفت: هنر مدیران این است خلاقانه و بدون اعتبار پروژه‌ها را شروع کنند و اقدامات شایسته‌ای برای حل مشکلات مردم ارائه دهند‌.

فرماندار خاش از اینکه برای مدیریت بحران در این شهرستان آمادگی لازم وجود ندارد، ابراز تأسف کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی با تشریک‌مساعی و کارهای جهادی و شاخص در عملکرد و تطبیق نقاط ضعف و قوت و تلاش فراوان و پیگیری از ظرفیت استان به حل مشکل کمک کنند‌.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد