hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ماجرای سرگردانی زائران اربعین در بخش عراقی مرز چذابه چیست؟

ماجرای سرگردانی زائران اربعین در بخش عراقی مرز چذابه چیست؟

مدیر کل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان ماجرای سرگردانی زائران در بخش عراقی مرز چذابه را تشریح کرد.
رضا نجاتی مدیرکل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان گفت: مشکلی در تردد زائران در بخش ایرانی پایانه مرزی چذابه وجود ندارد و زائران در بخش عراقی دچار مشکل شده اند.

او افزود: بدلیل تعداد قابل توجه زائران، با کمبود وسیله نقلیه و مشکلاتی در زمینه سرویس بهداشتی و... از سوی کشور عراق مواجه هستیم، ام پیگیر رفع مشکلات و تامین وسیله نقلیه از سوی ایران هستیم تا بتوانیم بطور مستقیم به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه دهیم.
نجاتی اظهار داشت: تمام خدمات رسانی به زائران مردمی است و کم و کاستی در ارائه خدمات امری طبیعی است، اما تلاش می‌کنیم زائران با مشکلات جدی مواجه نشوند و کمبود خودرو و سایر امکانات را رفع نماییم.

خروج بیش از ۵۰۰ هزار زائر از مرز‌های خوزستان

این مقام مسئول درخصوص خروج زوار از پایانه‌های مرزی خوزستان بیان کرد: از روز‌های آغازین خروج زائران از ایران برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) تاکنون حدود ۵۱۰ هزار زائر از مرز‌های شلمچه و چذابه خارج شده اند.
مدیرکل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان اذعان داشت: خروج زائران درحال افزایش است و در مقایسه با پارسال بدلیل حذف روادید و عشق و ارادت شیعیان به امام حسین (ع) افزایش چشمگیری نشان می‌دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد