hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ماجرای تیراندازی دقایقی پیش در سعادت آباد چه بود؟

ماجرای تیراندازی دقایقی پیش در سعادت آباد چه بود؟

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از شلیک چند تیرهوایی و یک تیر به فرد متهم با بکارگیری قانون سلاح به سمت متهم در حال فرار در سعادت آباد خبر داد.
سرهنگ ضرغام آذین در توضیح شنیده شدن صدای تیراندازی دقایقی پیش در سعادت آباد اظهار کرد: دقایقی پیش واحد عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در سعادت آباد بودند که متوجه می شوند یک موتورسیکلت کنار یک خودرو ۲۰۶ پارک کرد.
وی افزود: با کمی بررسی متوجه می شوند مقداری شیشه خورده زیر پنجره خودروی ۲۰۶ ریخته است و همچنین یک نفر به صورت خمیده داخل ۲۰۶ مشغول به انجام کاری است.
رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس افزود: بلافاصله واحد عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس فرمان ایست را صادر می کند ولی فرد حدود ۳۰ ساله بود فورا از محیط دور می‌شود.
وی بیان کرد: بعد از حدود ۲۰ دقیقه عملیات تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی به صورت ممتد با بکارگیری قانون سلاح و رعایت حقوق مجاورین و با توجه به اینکه این فرد به تیراندازی و فرمان ایست پلیس توجهی نکرده، پلیس به سوی او تیراندازی کرده و تیر به پای این متهم اصابت می کند.
سرهنگ آذین تصریح کرد: این متهم هنگام تعقیب و گریز دو عدد دستگاه ضبط صوت خودرو که همراهش بوده را پرتاب می کند که یکی از آن ضبط ها متعلق به همان خودروی ۲۰۶ بوده و ضبط صوت دیگری در حال بررسی برای پیدا کردن صاحب آن است.
وی در پایان افزود: این فرد بعد از متوقف شدن به بیمارستان برای درمان و به همراه ماموران نیروهای انتظامی منتقل شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد