hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > برای اتصال به اینترنت از سیم کارت عراقی استفاده کنید

برای اتصال به اینترنت از سیم کارت عراقی استفاده کنید

وزیر ارتباطات به زائران کربلای معلی در ایام اربعین امسال توصیه کرد که برای استفاده از اینترنت و خدمات دیتا از سیم کارتهای اپراتورهای کشور عراق استفاده کنند.

محمدجواد آذری جهرمی ، درباره توصیه به زائران اربعین حسینی گفت: زائران برای اتصال به اینترنت در خاک عراق از سیم کارتهای عراقی استفاده کنند.
وی ادامه داد: توصیه ما این است که برای استفاده از اینترنت و خدمات دیتا، زائران در کشور عراق حتما از سیم کارت اپراتورهای عراقی استفاده کنند. البته جدول تعرفه جدید ظرف امروز و فردا منتشر می شود و تمامی این موارد در آن مشخص خواهد شد.
وزیر ارتباطات گفت: جدول فعلی تعرفه ها که ۲ روز گذشته منتشر شده است ظرف امروز یا فردا با کاهش در نرخ استفاده از خدمات ارتباطی تغییر می کند.
وی گفت: با مذاکراتی که انجام شده، جدول تعرفه های جدید را منتشر می کنیم تا مشخص شود تعرفه ها به چه میزان کاهش یافته است.
آذری جهرمی افزود: به صورت مستمر گزارشهای مربوط به تامین ارتباطات اربعین را روزانه و در ۳ نوبت به رادیو اربعین اعلام می کنیم و این اقدام خوبی است که توسط مجموعه صدا انجام می شود.
وزیر ارتباطات ادامه داد: طبق برآوردی که داریم کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته، افزایش یافته و ظرفیتها دو برابر توسعه داده شده است. البته احتمال می رود که جمعیت بیشتر شود اما امیدواریم کفاف بدهد و ظرفیت، لازم باشد.
وی با بیان اینکه اپراتورهای عراقی زحمات زیادی برای برقراری ارتباطات مناسب در این ایام کشیده اند، تاکید کرد: برای ارتباطات داخل مرز ایران، تمهیدات کافی دیده شده است. در سمت عراق نیز، اپراتورهای عراقی در موکب های بزرگ، اینترنت وای فای رایگان فراهم کرده اند و ظرفیت ارتباطات به صورت مناسبی بالا برده شده است.
آذری جهرمی با اشاره به اقدامات استارت‌آپها برای ارائه سرویس گم شدگان و ارائه خدمات به زائران از طریق اپلیکیشن، خاطرنشان کرد: جنب و جوش خوبی در حوزه فاوا برای ارائه خدمت به حضرت اباعبدالله و مراسم اربعین وجود دارد که انشاالله مثمرثمر باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد