hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعتراض و تشنج در لردگان، فضای شهر خوب نیست

اعتراض و تشنج در لردگان، فضای شهر خوب نیست

در پی اعتراض مردم روستای چنارمحمودی از توابع لردگان چهارمحال و بختیاری به ابتلای تعدادی از روستاییان این منطقه به ایدز، جمعی از معترضان امروز نیز در مقابل فرمانداری و شبکه بهداشت تجمع کردند که در مقابل با دخالت فرماندهی انتظامی و امنیتی، اوضاع شهر لردگان به شرایط عادی برگشته است.
در این بین تعدادی از معترضان دست به اقدامات برهم زننده نظم عمومی همچون شکستن شیشه‌ها و یا پرتاب سنگ و نیز آتش زدن اشیا و آسیب زدن به خودروها زدند که با دخالت فرماندهی انتظامی پایان یافت.
نیروهای نظامی با معترضان درگیر نشدند و تنها زمانی وارد عمل شدند که عده ای قصد پایین آوردن پرچم را داشتند.
در این بین برای مدت کوتاهی، اداره های فعال در حوالی حضور تجمع کنندگان تعطیل شدند. هم اینک شرایط تقریبا آرام شده و درگیری‌ها متوقف شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفته، اوضاع شهر لردگان عادی است و نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.
اقبال عباسی اضافه کرده، اهالی چنار محمودی در تجمع روز شنبه شهر لردگان حضور نداشتند و متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی بدنبال اهداف خود بوده است.
او با تصریح بر اینکه یکی از دستگیر شدگان، فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است، یادآور شد: اخبار پیرامون این موضوع در فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.
بیشتر بخوانید: 
آخرین اخبار از ماجرای شیوع ایدز در لردگان
موضوع ابتلای برخی از اهالی یک روستا در چهارمحال و بختیاری به HIV بزرگنمایی شد
کسی بخاطر تست دیابت به ویروس اچ‌آی‌وی مبتلا شود، حرف نسنجیده‌ای است

وزیر بهداشت: سرنگ آلوده، عامل حادثه لردگان نبود
عباسی با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شد، اظهار کرد: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی پیش آمده عذر خواهی کرد.
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول همه گونه همکاری و کمک‌رسانی داده است.
جعفر مردانی، معاون استاندار چهارمحال و بختیاری نیز پیش از این گفته بود که امنیت کامل در لردگان برقرار است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد