hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| طرح اشتغال زودبازده در روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب

کرمانشاه| طرح اشتغال زودبازده در روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بنیاد علوی طی انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد استان کرمانشاه متعهد شده ۲۳۰ طرح اشتغال زودبازده برای مددجویان ساکن در هشت روستای شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب اجرا کند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد با بنیاد علوی تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.
رخصی با بیان اینکه این بنیاد متعهد شده برای مددجویان ساکن در هشت روستای هدف در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب شغل پایدار اجرا کند، گفت: با اجرای این طرح ها برای ۲۳۰ نفر از مددجویان سرپل ذهابی فرصت شغلی زودبازده ایجاد می شود.
وی ادامه داد: بنیاد علوی برای اجرای این طرح های اشتغال پنج میلیون تومان بلاعوض به هریک از مددجویان پرداخت می کند.
محسن رخصی تاکید کرد: براساس تفاهم نامه منعقد شده، بنیاد علوی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار به صورت تضمینی برای اشتغال مددجویان سرپل ذهابی اختصاص خواهد داد.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کمیته امداد نیز به هریک از مددجویان بهره مند از کمک بنیاد وام قرض الحسنه اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می کند، تصریح کرد: این وام ها از منابع اعتباری این نهاد و بانک های عامل تامین و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.
محسن رخصی با پیش بینی اینکه تا پایان سال جاری هفت هزار مددجوی کرمانشاهی با دریافت وام های اشتغال کمیته امداد شغل پایدار ایجاد می شود، بیان کرد: امسال این نهاد ۲۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای ایجاد این فرصت های شغلی مددجویی اختصاص خواهد داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد