hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری مادری که کودک خود را به چاه انداخت

دستگیری مادری که کودک خود را به چاه انداخت

مادری که در اطراف شهرستان کازرون پسر بچه ۹ ساله خود را به داخل یک چاه هشت متری انداخته بود توسط ماموران انتظامی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در این باره گفت:‌ اول مهرماه جاری، ماموران انتظامی خبری مبنی بر مفقودی یک کودک ۹ ساله در یکی از روستاهای توابع شهرستان کازرون دریافت کردند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ کاووس محمدی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده در نهایت ماموران به مادر این کودک که مفقودی او را اعلام کرده بود مظنون و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.
وی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های صورت گرفته مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است.
وی با بیان اینکه کودک ۹ ساله در چاه پیدا شد افزود: با تلاش ماموران نیروی انتظامی و عوامل امدادی، کودک زنده از چاه بیرون آورده شد و به بیمارستان اعزام و در آنجا بستری و تحت درمان قرارگرفت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مادر این کودک با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار از آن طریق روانه زندان شد.
محمدی همچنین گفت: اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن این کودک توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو و انداخته شدن وی در چاه توسط آنان منتشر شده است که اساسا کذب محض بوده و با عوامل انتشار دهنده این گونه اخبار برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و لازم است که شهروندان هرگونه اخباری را در این باره از طریق رسانه های رسمی دنبال کنند.
شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد