hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هشدار هواشناسی گلستان

هشدار هواشناسی گلستان

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی استان گلستان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان، گفت: با کاهش ۱۲تا ۱۴درجه‌ای دما، هوای استان گلستان پاییزی می‌شود.
به گزارش ایمنا، محمدرضا رحمان‌نیا با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان، اظهار کرد: با تقویت سامانه ناپایدار، دمای هوا استان گلستان از بعدازظهر روز شنبه ۱۲ تا ۱۴ درجه کاهش می‌یابد و هوای پاییز در استان مستقر می‌شود.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: از بعدازظهر شنبه با نفوذ سامانه خنک، آسمان استان گلستان شاهد افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق و وزش نسبتا شدید باد خواهد بود.

وی تصریح کرد : فعالیت این سامانه که تا دوشنبه ادامه دارد و احتمال بالا آمدن آب دریا و رودخانه‌ها در مناطق شیبدار وجود دارد و مردم در این مدت در حریم رودخانه اسکان نداشته باشند.

رحمان‎نیا به مردم توصیه کرد: با توجه با ارتفاع آب دریای خزر که به چهار متر هم خواهد رسید مردم از شنا در دریا خودداری کنند.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی استان گلستان گفت: از فردا بعدازظهر تا روز دوشنبه به علت نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابر، رگبارو رعدوبرق، دربرخی نقاط مه غلیظ، کاهش قابل ملاحظه دما، گاهی وزش شدید باد از ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد