hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آمادگی فرودگاه امام خمینی(ره) برای میزبانی زائران اربعین

آمادگی فرودگاه امام خمینی(ره) برای میزبانی زائران اربعین

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی، هماهنگی‌های لازم برای میزبانی شایسته از زائران در این مجموعه انجام شده است.

به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، فاروق علیخانی با اشاره به اینکه در ایام اربعین شهادت سیدالشهدا(ع) میزان تقاضا برای سفر به عتبات عالیات افزایش می یابد، اظهار کرد: جلسات هماهنگی با حضور تمامی ارگان های مستقر در مجموعه شهر فرودگاهی برگزار شده تا میزبانی شایسته ای از این زائران به عمل آید.

وی گفت: امسال با بهره برداری از ترمینال گالری سلام و افزایش ۸۰ درصدی ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در شهر فرودگاهی به هیچ عنوان دغدغه ای از بابت افزایش پروازها و پذیرش پروازهای اربعین نداریم.

علیخانی اضافه کرد: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آمادگی دارد به هر تعداد که شرکت های هواپیمایی درخواست داشته باشند، تسهیلات و منابع فرودگاهی را برای برقراری پروازهای ویژه اربعین در اختیار آن ها قرار دهد.

مدیر کل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: برپایی موکب اربعین در ترمینال‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی بخشی از تسهیلاتی است که برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد