hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تیم ملی فوتسال ایران فردا عازم روسیه می‌شود

تیم ملی فوتسال ایران فردا عازم روسیه می‌شود

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال ایران به منظور حضور در رقابت چهارجانبه مسکو، فردا عازم روسیه خواهد شد.

داود پرهیزکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارومیه افزود: این رقابت چهارجانبه با حضور تیم های تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و ایران برگزار می شود.
وی در مورد آخرین وضعیت دیدارهای دوستانه برای بهبود رکورد وحید شمسایی بیان کرد: ما به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با قطر به منظور بازی خداحافظی وحید شمسایی با هدف افزایش رکورد گلزنی این بازیکن نخبه کشورمان هستیم که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست.
وی بیان کرد: تمام تلاش کمیته فوتسال، همگانی کردن این رشته در تمام استان هاست تا لیگ فوتسال نیز از قطب‌های کنونی خارج شده و تیم های بیشتری در آن به رقابت بپردازند.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مورد مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و میزبانی ارومیه گفت: مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منطقه آسیای مرکزی با حضور هفت تیم ایران، ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، نپال، قرقیزستان و تاجیکستان از ۲۹ مهر تا پنجم آبان به میزبانی ارومیه برگزار خواهدشد.
پرهیزکار ادامه داد: با توجه به میزبانی شایسته ارومیه در مسابقات لیگ ملت های والیبال، در حاشیه مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا در تبریز، تصمیم گرفتیم میزبانی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا را به ارومیه واگذار کنیم.
تیم ملی فوتسال ایران، برترین تیم آسیا در سال های متمادی گذشته بوده و یکی از پنج تیم برتر جهان به شمار می رود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد