hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| رفع تصرف 12 هزار متر از اراضی البرز

البرز| رفع تصرف 12 هزار متر از اراضی البرز

رئیس منابع طبیعی کرج از 2 فقره رفع تصرف و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی واقع در پلاک‌های آدران و دروان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور حفظ انفال و اراضی ملی، این اراضی در راستای اجرای 1 فقره حکم قضائی و 1 فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از ید متصرفین خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش رویداد امروز، سیاوش ذاکری افزود: مساحت اراضی رفع تصرف‌شده بالغ‌بر 12000 مترمربع است که با توجه به اینکه متصرفین در برخی از این اراضی اقدام به دیوارکشی، احداث پله، استقرار آلاچیق، سرویس بهداشتی، فنس کشی و ... کرده بودند، پس از خلع ید تمامی بناها و مستحدثات ایجادشده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج تأکید کرد: عرصه‌های منابع طبیعی جز سرمایه ملی و متعلق به همه نسل‌ها است. ازاین‌رو حفاظت از این عرصه‌ها از تکالیف و وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی به شمار می‌آید که به‌صورت مستمر و دائمی انجام می‌شود.

او از عموم مردم درخواست کرد هرگونه تخریب و تصرف به عرصه‌های ملی را فورا از طریق شماره تماس 1504 (امداد جنگل و مرتع) به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد