hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آغاز طرح پایش تندرستی از مهرماه در دانشگاه‌‌های سراسر کشور

آغاز طرح پایش تندرستی از مهرماه در دانشگاه‌‌های سراسر کشور

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان از ایجاد اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها و آغاز طرح پایش تندرستی از مهر ماه در دانشگاه های کشور خبر داد.
به گزارش فارس، محمد حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در شصت و چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور، گفت: شورای ورزش مهمترین ساختاری است که در دانشگاه‌ها به دنبال آن هستیم.
وی گفت: در سال گذشته ۴۷ پروژه ورزشی با کمک صندوق رفاه دانشجویان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان اجرا شده که ۲۵ پروژه آماده بهره‌برداری است و امیدواریم تا آبان ماه بتوانیم ۴۵ پروژه ورزشی را به دانشگاه‌ها تحویل دهیم.
مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه مشارکتی خوبی از سوی دانشگاه‌ها در پروژه‌های تربیت بدنی داشته‌ایم، گفت: سال گذشته در معاونت عمرانی دانشگاه‌ها ۸ میلیارد تومان هزینه کردیم و باید مشارکت دانشجویان در برنامه تربیت بدنی را به ۸ هزار نفر برسانیم.
وی همچنین از ایجاد اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این پروژه باید در تمامی دانشگاه‌ها راه‌اندازی شود و همچنین طرح پایش تندرستی از مهر ماه در دانشگاه های کشور اجرایی خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد