hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لغو روادید میان ایران و عراق تا پایان ماه صفر

لغو روادید میان ایران و عراق تا پایان ماه صفر

فرمانده ناجا: از امروز تا پایان صفر، روادید زائران عتبات عالیات لغو شد و براساس توافقات مرز خسروی بزودی بازگشایی می‌شود




به گزارش صدا و سیما؛ سردار حسین اشتری در حاشیه نشست با پزشکان در بیمارستان امام سجاد (ع) در جمع خبرنگاران افزود: همچنین با توافق دو کشور مرز خسروی بزودی بازگشایی خواهد شد.
سردار اشتری در ادامه درباره خدمات درمانی ناجا هم گفت: نیروی انتظامی روزانه ۱۰ هزار مورد خدمت درمانی به کارکنان و مردم ارائه می‌دهد و بیمارستان‌های ناجا با توجه به تجهیزات خوب و پزشکان مجربی که دارد بهترین خدمات را ارائه می‌کنند.
وی به توسعه همه خدمات درمانی ناجا با توجه به گستردگی آن در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: طرح جامع توسعه بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی برای سه سال آینده در دستور کار قرار گرفته است و ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از این طرح پشتیبانی خواهند کرد.
سردار اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به همه هیئت‌ها و تکایا در ایام عزاداری ماه محرم توصیه‌ها و تذکر لازم داده شده است؟ افزود: طبق سنوات گذشته جلساتی را با مسئولان هیئت‌های مذهبی و تکایا داشته ایم و از همکاری خوب این مسئولان با نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم و امسال همه این مراسم‌ها با شکوه‌تر و با نظم بهتر برگزار می‌شود.
 تأمین ۱۲۴ هزار مسکن تا پنج سال آینده برای کارکنان ناجا 
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم افزود: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تأکیدات فراوانی برای گره گشایی از کار مردم داشتند و ما باید با این روحیه و انگیزه برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
وی از خدمات دکتر حسینی معاون بهداشت، درمان و امداد نیروی انتظامی در دوره کوتاه مسئولیتش تاکنون قدردانی کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع باید با روحیه جهادی و داشتن برنامه، بهترین تجهیزات را با کمترین هزینه و با بهترین بهره وری داشته باشیم. 
سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بر همه مرز‌های کشور حضور فعال دارد وجود برخی مناطق صعب العبور را برای امداد رسانی به مصدومان احتمالی مشکل آفرین خواند و افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که در صورت بروز حادثه امداد رسانی خوبی در محل داشته باشیم و در صورت لزوم فرد مصدوم به بیمارستان اعزام شود. 
وی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی انتظامی در این سال‌ها رو به رشد بوده است گفت: باید جهش چشمگیری در خدمت رسانی داشته باشیم و این کار فقط با اضافه کردن بیمارستان حاصل نمی‌شود. 
سردار اشتری در سرآمد بودن بیمارستان‌های نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: برنامه ما در افق ۱۴۰۴ باید این باشد که بهترین بیمارستان‌ها را داشته باشیم. 
فرمانده ناجا بر تشکیل کارگروهی با حضور کارشناسان تأکید کرد و گفت: باید برنامه جامع توسعه بهداشت، درمان و امداد نیروی انتظامی در جلسات این کارگروه مرتب تحت بررسی قرار گیرد و من هم امیدوارم در جلسات این کارگروه شرکت کنم.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای ارتقای معیشت کارکنان نیروی انتظامی تا پنج سال آینده ۱۲۴ هزار مسکن تأمین خواهد شد. 
سردار اشتری افزود: برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی باید همه بخش‌های نیروی انتظامی توسعه پیدا کند. 
وی گفت: کار‌های بزرگی در معادلات بهداشت، درمان و امداد ناجا صورت گرفته است که باید بیش از این رسانه‌ای شود. 
سردار اشتری افزود: ما در مجامع بین المللی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امروز هر بازدیدی که مقامات بین المللی از پلیس ما انجام می‌دهند پیشرفت‌های پلیس را تأیید می‌کند. 
وی گفت: برای حفظ و تثبیت کادر متخصص و رعایت شعار اسلامی در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی انتظامی باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد و اگرچه اولویت خدمات ما کارکنان و خانواده ناجاست، اما در بیمارستان‌ها باید به روی همه باز باشد. 
سردار اشتری از توجه هر چه بیشتر برای رفع مشکلات بیمارستان امام سجاد (ع) تأکید کرد و افزود: باید تا سه سال آینده همه بیمارستان‌های نیروی انتظامی توسعه قابل توجهی پیدا کند.
در بخش دیگری از این مراسم از پزشکان نمونه ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد. 
فرمانده نیروی انتظامی و هیأت همراه در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله بخش‌های بستری و اورژانس دیدار و بازدید کرد و با بیماران بستری در این بیمارستان که تعدادی از آنان مشمولان وظیفه بودند نیز گفتگو کرد. 
معاون بهداشت، درمان و امداد نیروی انتظامی هم در این مراسم با اشاره به مهمترین اقداماتش در توسعه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی انتظامی گفت: به زودی ۷۰ تخت به بیمارستان ولیعصر (عج) تهران و همچنین دو اتاق عمل اضافه می‌شود و بازسازی بیمارستان امام سجاد (ع) نیز جزو برنامه‌های جدی ماست. 
دکتر محمدرضا حسینی افزود: استقرار دبیرخانه بین المللی طب نظامی نیرو‌های مسلح در معاون بهداشت و درمان ناجا و همچنین تأسیس مرکز جامع بین المللی سلامت روان نیرو‌های مسلح از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در عرصه بهداشت و درمان بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد