hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > من هم زحمت کشیدم، کارشناسان انتخابم کردند

من هم زحمت کشیدم، کارشناسان انتخابم کردند

در مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل 98-97 که شنبه شب برگزار شد، قهرمان و نایب قهرمان در مجموع 8 عنوان را از آن خود کردند که سهم پرسپولیسی‌ها 5 جایزه بود.
پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند که احمد نوراللهی هم به عنوان بهترین‌ هافبک انتخاب شود اما مهدی کیانی کاپیتان سپاهان، عنوان برترین بازیکن خط میانی را از آن خود کرد. مهدی کیانی تأکید کرد، همبازیانش در این مهم سهم زیادی دارند: «خیلی خوشحالم که من هم به عنوان یکی از بازیکنان برتر انتخاب شدم. من فصل قبل، تمرینات خیلی سختی را پشت سر گذاشتم و واقعاً پرفشار تمرین کردم. این عنوان تنها حق من نیست و همبازیانم هم در آن نقش زیادی دارند، همچنین کادر فنی و هواداران. آنها هم در این عنوان شریک هستند. من بعد از 11 سال حضور در تراکتورسازی به سپاهان آمده بودم و خیلی‌ها به من کمک کردند تا بتوانم در ترکیب تیم جا بیفتم و امیدوارم که بتوانم زحمات‌شان را جبران کنم.» او درباره اینکه بازوبند کاپیتانی در اولین فصل حضورش در سپاهان چقدر وظیفه او را سنگین‌تر کرده بود، گفت: «از آقای قلعه‌نویی و بازیکنان قدیمی‌تر که به من اعتماد کردند، ممنونم. کاپیتانی تیم بزرگی مانند سپاهان کار سختی است. این بازوبند سال‌ها در اختیار بازیکنانی مانند محرم نویدکیا و محمود کریمی بوده که خدا را شکر نصیب من شد و با حمایت باشگاه توانستم سال خوبی را پشت سر بگذارم. خیلی دوست داشتم حالا که بعد از چند سال جزو برترین‌ها قرار گرفتم، در مراسم باشم ولی سپاهان بازی داشت و نتوانستم به تهران بیایم.»
پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان، بازیکن اخلاق شد و کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی این تیم عنوان آقای گل مشترک را با لوسیانو پریرا مهاجم فولاد به دست آورد. کیانی درباره این دو همبازی خود که جزو برترین‌ها قرار گرفتند، چنین صحبت کرد: «پیام هم بازیکن باشخصیت و بااخلاقی است و هم از لحاظ فنی سال بسیار خوبی را سپری کرد و به نظرم می‌شد به عنوان بهترین دروازه‌بان هم انتخاب شود. کی‌روش هم که فصل قبل گل‌های زیاد و مهمی برای ما زد. به هر دو تبریک می‌گویم. البته آدم باید واقعیت را بگوید. بیرانوند گلر بسیار خوبی است که در این چند سال در تیم ملی و پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته است. کسی که زحمت بکشد، عملکردش قابل ستایش است و فارغ از رنگ‌ها، انتخابش بحق بوده و به او هم تبریک می‌گویم.»
سپاهان در هفته اول موفق شد شاهین را در بوشهر 3-0 شکست دهد. کیانی در این خصوص هم صحبت کرد: «خدا را شکر که در اولین بازی پیروز شدیم و به صدر رفتیم. ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و می‌دانستیم که بازی دشواری در پیش داریم. از دقیقه یک تا 90 تمرکز داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم همان برد بود که به دست آوردیم. امیدوارم به همین روند ادامه دهیم تا جزو مدعیان قهرمانی باشیم. البته از الان نمی‌شود درباره قهرمانی حرف زد ولی امیدوارم که بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.»
احمد نوراللهی هم جزو گزینه‌های بهترین‌ هافبک فصل بود و پرسپولیسی‌ها معتقدند با توجه به آمار، او عملکرد بهتری از کیانی داشته و مستحق کسب این عنوان بوده است. واکنش کیانی به این موضوع چنین است: «احمد هم‌پستی من است و من دوست ندارم راجع به این مسائل با کسی بحث پیدا کنم، خصوصاً احمد که رفیق من است. کارشناسان همه فوتبالی بوده‌اند که این رأی را داده‌اند و بی‌دلیل کسی را انتخاب نمی‌کنند. بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد در حالی که نیازمند هم بهترین سال فوتبالی خود را سپری کرد. حالا بگوییم که چرا علیرضا انتخاب شد و پیام نه؟ این فوتبال تمام می‌شود و دوستی‌ها می‌ماند. اگر احمد هم انتخاب می‌شد، من خوشحال می‌شدم. امیدوارم این کارشناسی‌ها هر سال باشد تا بازیکنی که بازی تیمش پخش زنده نمی‌شود هم شانس انتخاب داشته باشد.» وی ادامه داد: «نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، من هم در این سال‌ها تلاش زیادی کرده‌ام ولی یک‌بار هم به تیم ملی دعوت نشده‌ام، حالا موضع بگیرم که چرا این اتفاق نیفتاده؟ اصلاً بروید کارشناسی کنید که چرا هیچ وقت دعوت نشدم.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد