hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > 11شب پر استقبال از اجرای نمایش اشک خدادر قم

11شب پر استقبال از اجرای نمایش اشک خدادر قم

کارگردان قمی با بیان اینکه میزان علاقه همشهریان نسبت به تماشای تئاتر افزایش یافته است، گفت: اجرای نمایش اشک خدا 11 شب پر از هیجان و پر استقبال را در قم پشت سر گذاشت .
مرضیه بنی علی در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران با اشاره به راهیابی نمایش اشک خدا به جشنواره تئاتر استان قم، اظهار کرد: این نمایش که پیش از این به کارگردانی یکی از هنرمندان خوب کشورمان به روی صحنه رفته بود، برای نخستین بار در قم به به کارگردانی بنده روی صحنه رفت.
وی مدت زمان اجرای این نمایش را به صورت عمومی 11 شب ذکر کرد و گفت: نمایش اشک خدا که از 15 مرداد ماه سال جاری در پلاتوماه به روی صحته رفته بود تا 26 مرداد ادامه داشت.
کارگردان نمایش اشک خدا با اشاره به ژانر این نمایش گفت: این نمایش که ژانر اجتماعی دارد به معضل اعتیاد می پردازد که در حال حاضر دامن‌گیر اغلب خانواده‌ها شده است و از جایی که مواد صنعتی بو ندارد، خطراتی را به همراه دارد.
وی با اشاره داستان این نمایش گفت: این داستان حکایت دو دوست است که پس از اتمام دوران دبیرستان از یکدیگر جدا شده‌اند و یکی از آنها به سربازی و دیگری به دانشگاه رفته است.
بنی علی ادامه داد: دوستی که به سربازی رفته گرفتار معضل اعتیاد صنعتی شده است و در بخشی از این نمایش می بینیم که این فرد دوران سربازی خود را در شهری می‌گذراند که دوست دوران دبیرستانش نیز در آن شهر است و با دوستش رو به رو می‌شود بنابراین درصدد برمی‌آید دوست دبیرستانی خود را از این دام رها کند و...
 وی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش گفت: حسن حسنی به عنوان دستیار کارگردان، حسین جعفری صرمی به عنوان مدیر تولید و مسعود مشعوف به عنوان مشاورپروژه در اجرای این نمایش همراه بودند.
کارگردان نمایش اشک خدا عنوان کرد: آیناز رحمانی، سمیه ابرقویی، فاطمه صحرانورد، زینب سادات دیبایی، فاطمه عبدالمالکی، مسعود مشعوف، عفیفه فروغی، نرگس ابوالحسنی، علیرضا هاشمی و شایان حاج اسماعیلی در این نمایش نقش‌آفرینی کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد