hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| حمایت استاندار از تیم هندبال اسلام آباد غرب

کرمانشاه| حمایت استاندار از تیم هندبال اسلام آباد غرب

استاندار کرمانشاه حمایت ویژه‌ خود را از تیم قهرمان هندبال اسلام‌آباد غرب اعلام کرد.


تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب به‌عنوان تنها نماینده غرب کشور در سال‌جاری مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را گرفته است.

براساس این گزارش، مدتی است بحث پشتوانه‌سازی و حمایت از جوانان غیور و با استعداد این تیم و بی‌توجهی به آنان که برابر با از بین رفتن موفقیت‌ها است، از سوی کادر فنی تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب مطرح شده به طوری که سخنگو این تیم طی مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس کرمانشاه، تامین هزینه‌های لازم برای شرکت این تیم حرفه‌ایی در بالاترین سطح مسابقات هندبال کشور را نیازمند عزمی جزم، همت و حمایت همه‌جانبه مسؤولان دانست.

مدیر باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب نیز، گفت: بعد از زلزله مهیب 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته، موفقیت و پیروزی و راه‌یابی تیم هندبال اسلام‌آباد غرب به لیگ برتر خبر خوبی برای استان بود.

سجاد اعظم ادامه داد: مسائل مالی حرف اصلی را برای حمایت از این تیم می‌زند و اگر رفع و برطرف شود ما توانایی بازگرداندن بازیکن‌های بسیار خوب کرمانشاهی که در لیگ کشوری در حال فعالیت هستند، را داریم.

سرمربی تیم هندبال اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه این گفت‌وگو، افزود: اسپانسر خاصی نداشتیم و برای جمع‌آوری کمک به شرکت‌ها و میان مردم مراجعه کردیم، البته اندک شمار مسؤولانی از جیب خودشان هزینه کردند تا موفق شدیم.

هوشنگ کاکاوند از به‌کار گرفتن بازیکنان خوب و بومی در لیگ برتر خبر داد و تصریح کرد: لیگ برتر دشواری و رقبای قوی خود را دارد.

گفتنی است، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بعد از اطلاع‌رسانی و مصاحبه کادر فنی این تیم به رسانه‌ها حمایت ویژه‌ خود را از تیم قهرمان هندبال اسلام‌آباد غرب اعلام کرد و مدیر‌کل صدا و سیما استان نیز آمادگی پوشش خبری از این باشگاه در مسابقات را خبر داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد