hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > کارگردان «ستایش» یک عاشقانه تاریخی می‌سازد

کارگردان «ستایش» یک عاشقانه تاریخی می‌سازد

سریال «بوم و بانو» که داستان آن در دوره پهلوی اول روایت می‌شود، به کارگردانی سعید سلطانی از هفته اول شهریورماه کلید می‌خورد.
به گزارش ایسنا، سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این‌روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد.
تاکنون چند بازیگر اصلی این سریال انتخاب شدند و گروه سازنده مشغول تکمیل گروه بازیگران این مجموعه است.
این سریال که بیش از سه ماه از پیش تولید آن‌ می‌گذرد از هفته اول شهریورماه کلید می‌خورد و تصویربرداری آن در بیش از ۱۵۰ لوکیشن اصلی و فرعی انجام خواهد شد.
«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.
قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است.
پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند تا آن را برای پخش از تلویزیون تولید کنند.
در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد...
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد