hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کسب مقام برتر کشور توسط دبیر اقتصادی گروه رسانه‌ای رویداد پارسی + تصاویر

کسب مقام برتر کشور توسط دبیر اقتصادی گروه رسانه‌ای رویداد پارسی + تصاویر

«احمدرضا منزه»، دبیر اقتصادی گروه رسانه‌ای رویداد پارسی در سومین جشنواره بین‌المللی بورس و رسانه در رقابت با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی به عنوان خبرنگار برتر اقتصادی کشور معرفی شد.

به گزارش رویداد امروز، مراسم اختتامیه سومین جشنواره بورس و رسانه با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، مدیران ارشد بورس‌های کشور، اساتید اقتصادی، اساتید علوم ارتباطات و رسانه، کارشناسان و تحلیل‌گران اقتصادی، اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه‌های داخلی، خارجی و بین‌ا‌‌لمللی در هتل همای تهران برگزار شد.

در این مراسم، از «احمدرضا منزه»، دبیر اقتصادی گروه رسانه‌ای رویداد پارسی به عنوان خبرنگار برتر اقتصادی کشور تجلیل به عمل آمد. او در این جشنواره با آثار منتشر شده در روزنامه اصفهان امروز به رقابت با خبرنگارانی از داخل و خارج کشور پرداخت و برای چهارمین سال متوالی به عنوان اقتصادی‌نویس برتر ایران معرفی شد.

او تنها خبرنگار استانی بود که در بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری – تحلیلی) در رقابت با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی، صاحب جایگاه برتر کشور شد و سایر جوایز به نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی و پایتخت اهدا شد.

این برای چهارمین سال متوالی است که «احمدرضا منزه» موفق به کسب جایگاه برتر کشور می‌شود و در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای ملی و بین‌المللی به عنوان خبرنگار و تحلیلگر برتر ایران مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی با ارسال پیام ویدیویی به مراسم پایانی جشنواره بورس و رسانه، با تبریک به برگزیدگان این جشنواره، از اصحاب رسانه درخواست کرد برای افزایش سواد رسانه‌ای در ایران تلاش کنند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی (به نمایندگی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور) و محمد سلطانی فر (به نمایندگی از هیئت داوران جشنواره) در مراسم پایانی سومین جشنواره بورس و رسانه به سخنرانی پرداختند.

سومین جشنواره بورس و رسانه، امسال میزبان بیش از 820 اثر تخصصی و حرفه‌ای از رسانه‌های مختلف ملی و بین‌المللی در بخش‌های مکتوب، دیجیتال، دیداری و شنیداری بود و در آن بیش از 200 خبرنگار، گزارشگر، مقاله‌نویس و یادداشت نویس به رقابت پرداختند که «منزه» موفق به کسب جایگاه سوم کشور در بخش «یادداشت، مقاله و سرمقاله» شد.

گروه رسانه‌ای رویداد پارسی شامل رسانه‌های متعددی همچون «روزنامه رویداد امروز»، «روزنامه اصفهان امروز»، «پایگاه خبری اصفهان امروز آنلاین» و «پایگاه خبری رویداد ایران» است.

روزنامه اصفهان امروز در حال حاضر و بر اساس آخرین رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جایگاه نخست روزنامه‌های محلی و استانی سراسر کشور قرار دارد، رتبه هشتم در میان روزنامه‌های خصوصی کشور و رتبه 16 در بین 180 روزنامه کشور از دیگر موفقیت‌های این روزنامه به شمار می‌رود.


احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
احمدرضا منزه
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد