hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمان| تعادل سیاسی در استان ایجاد شده است

کرمان| تعادل سیاسی در استان ایجاد شده است

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد تعادل سیاسی در استان کرمان هستیم و همه نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب در کنار هم جمع شده اند و واژه خواستن را تمرین می کنند.
یحیی کمالی پور اظهار داشت: امروز آمده ایم از مردی تقدیر کنیم که یادگاری های خوبی در استان از خود به جایی گذاشته اند مردی که واژه خواستن و شدن را در استانی به فعلیت بخشید که ما شاهد تنگناهای زیادی در آن بوده ایم.
وی افزود: آنچه که ما امروز در استانمان شاهد هستیم تعادل سیاسی در استان است و همه نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب در کنار هم جمع شده اند و واژه خواستن را تمرین می کنند.
کمالی پور تصریح کرد: گام های محکمی برای توسعه متوازن استان برداشته شده و مثلث توسعه اقتصادی به عنوان یک فکر ماندگار و یک الگوی کشور می رود در اقتصاد کشور نهادینه شود و این مسیر قطعا برای تحقق اقتصاد پویا و کارآمد در کشور نهادینه خواهد شد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وحدت و همدلی که رزم حسینی بین همه گروه ها و جریان های سیاسی ایجاد کرد و نمایندگان نیز جزء این مجموعه بودند و تاکنون او را همراهی کردند.
وی گفت: در شرایطی که بعضی ها آنقدر وابسته به میزها و پست هایشان هستند که باید ملک الموت آنها را از پست ها و میزها جدا کنند زمانی که می داند مشکلی در مسیر خانواده اش و راهش وجود دارد و آن ممکن است خدشه ای به عملکردش وارد کند با کمال شهامت خودش می رود و پست را کنار می زند تا دیگری بیادی و این مسیر را ادامه دهد.
کمالی پور ابراز داشت: باید این مسیر را ادامه دهیم و تجربه کنیم و مطمئا راه نجات کشور ما در این شهامت ها است و امیدواریم استان کرمان دیگر به عقب برنگردد و هر روز شاهد توسعه بیشتر استان در همه زمینه ها باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد