hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمان| معمای کودک گم‌شده منوجانی

کرمان| معمای کودک گم‌شده منوجانی

بیش از 11 روز از گم‌شدن امیرحسین کودک هشت‌ساله در کوه‌های پاتَک شهرستان منوجان می‌گذرد اما باوجود تلاش‌های زیادی که انجام‌گرفته هیچ اثری از این کودک پیدا نشده است.


امیرحسین صفرزاده 11 روز قبل به همراه 2 دوست دیگرش برای تفریح به کوهستان پاتک در روستای عباس‌آباد منوجان می‌رود که بعد از دور شدن از روستا راه را گم می‌کند.

2 نفر از این کودکان توسط خانواده‌هایشان پیدا می‌شوند اما تاکنون هیچ اثری از امیرحسین صفرزاده به دست نیامده است.

پدر امیرحسین کودک گمشده منوجانی از نحوه امدادرسانی و آغاز عملیات جستجوی فرزندش گلایه کرد و گفت: بعد از گم‌شدن فرزندم به مدت 2 شبانه‌روز با همراهی چند نفر از اهالی روستایمان در کوهستان به دنبال امیرحسین می‌گشتیم و باوجود درخواست‌هایی که برای کمک داده بودیم روز سوم، سه امدادگر به کمک ما آمد اما کاری از دستشان برنیامد.

الیاس صفرزاده بابیان اینکه انتظار داشتیم هلال‌احمر در روزهای اول، نیروی بیشتر و باتجربه‌تری به منطقه اعزام کند اظهار داشت: احساس می‌کنم جان فرزند من ارزش این را نداشت که هلال‌احمر استان کرمان از همان لحظه اول، بالگردهای خود را برای نجاتش به پرواز دربیاورد.

وی که هنوز اندک امیدی همراه با دلهره زیاد در صدایش وجود داشت عنوان کرد: اعزام بالگرد بعد از گذشت هشت روز، بیشتر ما را ناراحت می‌کند و این سؤال برایمان پیش می‌آید که اگر به‌جای امیرحسین من، فرزند یکی از مسئولان و یا افراد صاحب نفوذ، گمشده بود عملیات نجات چگونه و با چه کیفیتی انجام می‌شد.

پدر کودک گمشده ادامه داد: کاش نیروهای امدادی ویژه و بالگردها را از روز سوم به منطقه اعزام می‌کردند.

فرماندار منوجان ضمن ابراز همدردی با خانواده امیرحسین گفت: از روز چهارشنبه هم‌زمان با فعالیت نهادهای دولتی و نظامی پویش مردمی برای جستجو و یافتن کودک هشت‌ساله منوجانی ایجادشده است.

محمد حجتی پور افزود: دستگاه‌های دولتی با تمام توان خود در کنار بسیج و پویش مردمی در جستجوی کودک گمشده هستند اما تاکنون هیچ سرنخی از این فرد به دست نیامده و جستجو تا پیدا شدن این پسربچه ادامه دارد.

هم اکنون گروه های مردمی از شهرستان های جیرفت، قلعه گنج، کهنوج و منوجان برای یافتن اثری از پسربچه گمشده در منطقه کوهستانی پاتک حضور دارند و نکته قابل تامل دیگر این است که موضوع گم شدن این پسر بچه منوجانی را می توان در توییت های بازیگران مطرح کشور مشاهده کرد، انگار یک ملت چشم انتظار دیدن روی ماه امیر حسین ما هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد