hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > محدودیت فروش بنزین در ۴ کلان‌شهر آغاز می‌شود

محدودیت فروش بنزین در ۴ کلان‌شهر آغاز می‌شود

همه هموطنان دارنده کارت هوشمند سوخت از تاریخ ۲۰ مردادماه ملزم به استفاده از کارت خود به جای کارت جایگاه داران هستند
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: کارت سوخت جایگاه داران در ۴ کلان شهر تهران، اصفهان، کرج و تبریز، فعلا برای کسانی که هنوز کارت هوشمند سوخت دریافت نکرده اند حذف نمی‌شود.

شهرام رضایی اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، همه هموطنان دارنده کارت هوشمند سوخت از تاریخ ۲۰ مردادماه ملزم به استفاده از کارت خود به جای کارت جایگاه داران هستند.
وی با اشاره به محدود شدن کارت هوشمند جایگاه داران در ۴ کلان شهر تهران، اصفهان، کرج و تبریز، گفت: کارت جایگاه داران فعلا برای کسانی که هنوز کارت هوشمند سوخت دریافت نکرده اند حذف نمی‌شود.

رضایی در توضیح این محدودیت گفت: هم اکنون امکان سوخت گیری با کارت جایگاه داران به میزان ۶۰ لیتر وجود دارد که این مقدار اندکی کاهش می‌یابد.
وی افزود: این محدودیت را در این ۴ کلان شهر آغاز می‌کنیم که به تدریج این محدودیت بیشتر خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هموطنان توصیه کرد از هم اکنون از کارت هوشمند سوخت خود استفاده کنند تا آمادگی لازم در کشور برای استفاده از کارت هوشمند سوخت به جای کارت جایگاه داران فراهم شود.رضایی افزود: کسانی که کارت سوخت ندارند درخواست المثنی دهند و برای کسانی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

وی درباره مالکان خودرو که برای کارت هوشمند سوخت ثبت نام کرده اند، اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده اند افزود: برای تمام کسانی که در دولت همراه ثبت نام و کارت بانکی معرفی کرده اند در حال صدور کارت هوشمند سوخت هستیم که با الویت این ۴ کلان شهر تا قبل از بیستم به دست آن‌ها می‌رسد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درباره رانندگانی که رمز خود را فراموش کرده اند افزود: برای این منظور دربرخی جایگاه‌های سوخت گیری در سراسر کشور دستگاه‌های تغییر رمز قرار داده شده است.

وی  در پایان گفت: به احتمال زیاد به مالکان خودروهایی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند برای مدت محدود و با اعلام قبلی اجازه خواهیم داد از ۴ رقم آخر کد ملی خود که پشت کارت هوشمند سوخت ثبت شده به عنوان رمز استفاده کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد